Toro Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2008 ja kan du selge felgene uten dekk a? er ute etter vinterfelger.. Helst alt komplett, men kom med et bud så kan jeg vurdere det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Januar 18, 2008 Share Skrevet Januar 18, 2008 Tviler på at det blir større, blir nok noe med kant i samme dim.. Driver å ser litt rundt fortsatt, så har ikke bestemt hva det blir enda.. Kantfelger er hvertfall sikkert at det blir. Her har du i hvertfall mitt tips til felger. Jeg synest i hvertfall det er fine felger på e39. Ikke så mangen som har dem heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Januar 18, 2008 Share Skrevet Januar 18, 2008 Tviler på at det blir større, blir nok noe med kant i samme dim.. Driver å ser litt rundt fortsatt, så har ikke bestemt hva det blir enda.. Kantfelger er hvertfall sikkert at det blir. Her har du i hvertfall mitt tips til felger. Jeg synest i hvertfall det er fine felger på e39. Ikke så mangen som har dem heller.. Hvilken dim har du på felg/dekk? et på felg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2008 Tviler på at det blir større, blir nok noe med kant i samme dim.. Driver å ser litt rundt fortsatt, så har ikke bestemt hva det blir enda.. Kantfelger er hvertfall sikkert at det blir. Her har du i hvertfall mitt tips til felger. Jeg synest i hvertfall det er fine felger på e39. Ikke så mangen som har dem heller.. Fin kant, men litt skeptisk til formen på eikene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Friksen Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 vis felgene dine er "strøkene" kan jeg by 3000? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2008 vis felgene dine er "strøkene" kan jeg by 3000? har bud på 5500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Friksen Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 ja men d va med dekk regner jeg med? hehe.. Ellers gir jeg mer en hjærne 5500 for dem med vintersko:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2008 Selges med sommerdekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 23, 2008 Share Skrevet Januar 23, 2008 Sabla flott bil! og må si det er litt synd at det er så sabla mange som har Rondell'ene, har dem selv, men vurderer å kikke litt etter et alternativ. spesiellt nå som kjærringa fant ut at det var morsomt å dytte felgene så den polerte kanten gikk rett i betongen i garasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aizman Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 er det noe kast eller skader på noen av felgene? bilen ser meget bra ut btw, men syns den var litt lav forran, men det er jo bare min mening. for en helt clean look så bør det være akkurat så øvre delen på dekket vises, hos deg vises den akkurat ikke så det er ikke mye som skal til:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2008 felgene er nå solgt... Lav forran? Skulle gjerne hatt den enda litt lavere jeg Neida, syns den er akkurat passe som den er nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekkeseks Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 Hei. Tenkte jeg skulle gå for sånne rondellfelger med yokohama dekk fra gs. med 235 bredde. Skulle gjerne senka litt også... Faen jeg må senke...yokohama dekka er kanskje bedre enn kumho? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2008 Deilig vær å våkne opp til igår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2008 Et par snikbilder av arbeidsplassen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 Deilig vær å våkne opp til igår Ja sykt mye snø det kom... og det skal komme mer sier de som har greie på det ikke akkurat knallføre for 275 dekk nei så har parkert min noen dager nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå