Gå til innhold

Toro`s E39 523ia

Toro
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 215
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tviler på at det blir større, blir nok noe med kant i samme dim.. Driver å ser litt rundt fortsatt, så har ikke bestemt hva det blir enda.. Kantfelger er hvertfall sikkert at det blir.

Her har du i hvertfall mitt tips til felger.

xxx.jpg

xxxx.jpg

Jeg synest i hvertfall det er fine felger på e39. Ikke så mangen som har dem heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at det blir større, blir nok noe med kant i samme dim.. Driver å ser litt rundt fortsatt, så har ikke bestemt hva det blir enda.. Kantfelger er hvertfall sikkert at det blir.

Jeg synest i hvertfall det er fine felger på e39. Ikke så mangen som har dem heller..

Hvilken dim har du på felg/dekk? et på felg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin kant, men litt skeptisk til formen på eikene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sabla flott bil! :D og må si det er litt synd at det er så sabla mange som har Rondell'ene, har dem selv, men vurderer å kikke litt etter et alternativ.

spesiellt nå som kjærringa fant ut at det var morsomt å dytte felgene så den polerte kanten gikk rett i betongen i garasjen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

er det noe kast eller skader på noen av felgene?

bilen ser meget bra ut btw, men syns den var litt lav forran, men det er jo bare min mening. for en helt clean look så bør det være akkurat så øvre delen på dekket vises, hos deg vises den akkurat ikke så det er ikke mye som skal til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...