Hanzo/// Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 kumho er døden i forhold til nankang. Jeg hadde også nankang på min m5. 265/35r18 Helt ok dekk, men man må være nøye med balansering på disse dekkene, da de har en tildens til å "føle" en hver ubalanse i tyske biler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 kumho er døden i forhold til nankang.Jeg hadde også nankang på min m5. 265/35r18 Helt ok dekk, men man må være nøye med balansering på disse dekkene, da de har en tildens til å "føle" en hver ubalanse i tyske biler.. Men vi snakker vel strengt tatt om nederste hylle her, så om de har et par mindre bra egenskaper er det "omtrent slik det skal være"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juli 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2007 Byttet skiver og klosser fremme idag. En deilig opplevelse i det nydelige været vi har. Passe slitt... Kranglet litt med den umbrakoskruen som holder skiva på plass, den var god og rund, men fikk den nå av til slutt. Ble sånn passelig våt, men nå er hvertfall bremsene gode og nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 Haha ser ut som du har hatt en skikkelig krangel med skrua ja, klar for rudskogen nå da mao ? tenkte å ta turen innover i morra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juli 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2007 Haha ser ut som du har hatt en skikkelig krangel med skrua ja, klar for rudskogen nå da mao ? tenkte å ta turen innover i morra. Hehe, ja den var litt vrang! Blir nok ikke rudskogen i år nei.. Hørte Ender var klar med Mercha si. Var snakk om at det var bortimot 1000hk i den med M5 motor og turbo nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 hehe jasså kanskje jeg får sett den vist blir rudskogen i morgen da, hørtes gromt ut.. må finne meg en bil nu as.. titter på alt faktisk fra mr2 til amcar til smart til bmw til ja.. forslag? 60-70k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2007 hehe jasså kanskje jeg får sett den vist blir rudskogen i morgen da, hørtes gromt ut.. må finne meg en bil nu as.. titter på alt faktisk fra mr2 til amcar til smart til bmw til ja.. forslag? 60-70k Ville nok gått for en BMW igjen:) Enten en 535i eller E36 coupe. Ellers så er det jo mye morro i en S4 Du er jo ikke avhengig av 4 seter heller, så du kan jo få tak i en rimelig varebil evt.. Åhh... Sånn passe bakfull idag ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 Drømmen er fortsatt e30 mtech 2 m/kompressor, meeen så ere den prisen igjen da.. s4 virka ikke som en dum ide, bare synd flesteparten er automatgir. hehe bakfull ja, dro'n ut på fredag så tokk det med ro i går, men jeg gikk derimot til byen og hjem igjen kun for og kjøpe meg noe mat fra stridsklev altså! langt det Men ser ut som det blir bra vær i dag, fortsette på bilen da eller? fått på vinga? eller blei det ikke noe med den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2007 Den er på den, ligger et bilde av det på forrige side. Var meninga jeg skule holde på med bilen idag ja, men er ikke edru enda, så det blei ikke no Du gikk fra stridsklev til byn ja, hehe.. det er et stykke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2007 Nye dekk på.. Må si at disse dekka var 10 ganger bedre å kjøre på enn Kumho dekkene. Og at disse støyer er bare tull. Har fått av M5 merkene på listene. De var ikke akkurat billige, 441kr for begge sidene takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2007 Den usenka sannheten: Høy som et fjell!! Siden jeg fikk mangellapp på senkesettet på EU kontrollen måtte noe gjøres... Skulle egentlig hatt den hos BT i uka som var for å få godkjent den med senkesettet, men det fikk jeg ikke gjort pga andre ting som dukket opp. Så da ble det på med originalfjærer som jeg kjøpte av rommis her på forumet på fredagen. Så da får jeg sendt den på etterkontroll i morra, så blir den hvertfall EU godkjent. Og må bestille ny time hos biltilsynet, hvor det ikke er særlig lang ventetid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Aj aj, så nå kjører du båt nå da ? hehe, de er trange i tryne på biltilsynet her nede as.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2007 Båt ja, hehe... Neida, kjøreegenskapene er faktisk ganske like fra da den var senka. Merker ikke så mye forskjell, bortsett fra at jeg nesten må ha stige for å komme inn i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 Skjedd med bakfangern da ? så du kjørte utifra det simens bygget ved tollnes i dag.. uten bakfanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 Det stemmer nok det, bor inni der Hadde noen brune flekker som begynte å vise seg litt for godt, så har vært og fått sandblåst litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå