Gå til innhold

Problemer med Xenon-ombyggingskit

Rstockmann
 Share

Anbefalte innlegg

Gunnar: Vet du når du får ei ny sending?

Settene ifra bimmers.no er jo mye billigere enn fra dybvik-trading.. selv om man trenger to. Men er jo greit å få et sett som gjør det slik at det funker med engang uansett!

E39 har vel h7 på både nær/fjernlys??

Har som regel alltid H7 på lager, også nå. Det er mao. bare å bestille.

Du må ha to sett hvis du skal ha i både nær og fjern, også fra Dybvik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jepp, men vil gjerne ha med dette "problemløsningen" samtidig..

Men trur reflektorne i bilen min har gått til h*****e så må kanskje kjøpe nye lamper før jeg bygger om...

som sagt mange ganger tidligere så MÅ du ha spesial sett til e39 pga h7 settene ikke passer her..det er fordi holderene til pærene er spesielle :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men trur reflektorne i bilen min har gått til h*****e så må kanskje kjøpe nye lamper før jeg bygger om...

som sagt mange ganger tidligere så MÅ du ha spesial sett til e39 pga h7 settene ikke passer her..det er fordi holderene til pærene er spesielle :wink:

Dette gjelder E46 også, hvertfall pre-facelift. jeg måtte modifisere pæreholdern. Skal sies at jeg kjøpte ny lykt litt senere, men også på den var det spesiell kontakt på fjernlys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gjelder E46 også, hvertfall pre-facelift. jeg måtte modifisere pæreholdern. Skal sies at jeg kjøpte ny lykt litt senere, men også på den var det spesiell kontakt på fjernlys.

ja det stemmer at e46 har også spesielle holdere dette gjelder alle e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er di fra kingwood, har di spesiel sett til e39? kjøpte nu her. passa nu glimmers.. va jo h7 sokkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, I know..

Har hørt at det generelt er dårlige lys på 5serien? Stemmer dette? Har ekstremt dårlig lys nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk for deg selv og dine sett i så fall, Tore. Jeg har solgt standard H7-sett til mange E39er, og de har passet rett på. Det kan godt være at spesialsokler gjelder noen E39er, men da er det visse modeller det gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trudde H7 sokkel va H7 sokkel, Ikke fantes spesiel h7 sokkel :P

:lol:

Jepp, I know..

Har hørt at det generelt er dårlige lys på 5serien? Stemmer dette? Har ekstremt dårlig lys nå..

Hmm.. Monterte angel-eyes. Fk lykte.. Va sinnsykt dårlig lys.. har ikke kjørt med orginal lyktene mine i mørket så kan ikke si om det er slikt på orginalelyktene da.

Kjøpte xenon her hos gunnar, som eg egentlig skulle ha på fjernlysan, men tenkte eg sku teste di på nærlys også når eg kjørte på innlande så bytte til fjern, men etter å kjørt litt me xenon på nær så kommer eg IKKE til å gå tellbake til halogen igjen :) det va som natt og dag.. rett og slett deilig å kjøre me di.

Får se om man kjøper ett sett til, til fjernlysan men det blir ikke med det første..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk for deg selv og dine sett i så fall, Tore. Jeg har solgt standard H7-sett til mange E39er, og de har passet rett på. Det kan godt være at spesialsokler gjelder noen E39er, men da er det visse modeller det gjelder.

91.png

her ser du på del nr 11.som er den samme på både 1999,2000 på ETK.jeg har til nå solgt/montert sikkert 20 sett på e39 og aldri sett noen annen patent på disse. kansje det er en annen patent på over 2000mod da?

skulle være til en pekepinn gunnar.ikke noe annet.skulle gå an og komme med slikt her? lest flere ganger her med folk som har problemer med og montere vanlige h7 sett. derfor jeg sier dette.

ps. er meget inntresert i og se hvordan dem med annen type holder til pæra ser ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bilde nu du viser er fra er vell ei E39 lykt m xenon. Jeg Har 98 mod som ikke er xenon orginal.. Og er ikke Nr 11 der.. der e det vanlige H7 pære du setter inn og plugger på ledningene.. og det er samme prinsippet med kingwood kit`et..

:?:

Så skjønner ikke koffer man må ha den nr 11 når man skal ettermontere xenon på lyker som ikke er "ment" å ha xenon på . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OKei.. nu har eg skjekket...

TOREBMW har nåkk rett her..

Når det er ORGINAL lykter så må man ha "spesielle" H7 pære før ettermontering av xenon som det er snakk om her..

Derimot uorginale lykter treng man ikke.. Ikke FK lykter iværtfall..

dsc00481fi5.th.jpg

Og her e orginal lyktene mine (ikke angel-eyes)

dsc00483is8.th.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...