Gå til innhold

Skal ha bmw igjen!

Peoplez
 Share

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe bmw igjen, og denne gangen står det for tur en e60.

Er usikker på kva utgave eg skal ha, har sett på 525d / 530d / 520d.

Utstyr som MÅ være på den:

- Skinn

- Navi

- M pakke

- Norsk bil, lav km.

Det er det viktigeste, noen som vet om noe bra til salgs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt avhenger av hvor mye penger du skal legge i dette. 520d og 520d LE anses jo som markedets beste kjøp. 520d LE leverer 150 hk ved 4000 O/min og 340 Nm ved 2000 O/min, mens 520d leverer 163 hk ved 4000 O/min og 340 Nm ved 2000 O/min. Bilene klarer en toppfart på hhv. 217km/t og 223 km/t. 525d f.eks som yter 177 hk ved 4000 O/min og 400 Nm ved 2000 O/min klarer en toppfart på 230 km/t, som etter min mening ikke er så veldig mye mer enn 520d tross en relativt større motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nytt for meg at E60/61 ikke har den nye M57D25 motoren. E90/91 325d´s motor yter 197 HK ved 3750 rpm og 400 Nm ved 1300 rpm. 0-100 Km/t går løs på 7,4 sekunder og topphastigheten er 235 Km/t. Det er mye rot når det gjelder modeller og motorer hos BMW for tiden... :x

Peoplez: Velkommen tilbake i folden... frem og tilbake er som kjent like langt... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nytt for meg at E60/61 ikke har den nye M57D25 motoren. E90/91 325d´s motor yter 197 HK ved 3750 rpm og 400 Nm ved 1300 rpm. 0-100 Km/t går løs på 7,4 sekunder og topphastigheten er 235 Km/t. Det er mye rot når det gjelder modeller og motorer hos BMW for tiden... :x

Peoplez: Velkommen tilbake i folden... frem og tilbake er som kjent like langt... :lol:

Jeg syns også det er merkelig, men jeg syns også det er merkelig at det ikke er automatigr på M57D25 motoren. Jeg tror at når E60 får facelift i Mars vil den få M57D25 motoren, samt automatgir..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også det er merkelig, men jeg syns også det er merkelig at det ikke er automatigr på M57D25 motoren. Jeg tror at når E60 får facelift i Mars vil den få M57D25 motoren, samt automatgir..

Ja... helt sikkert iom. at det er slik vedr. E90/91 325d. Denne modellen kom forøvrig så langt jeg forstår svært godt ut i det nye avgiftsystemet og betraktes i dag som en "løp og kjøp" modell... :D

Edit:... merkelig... E90/91 325d kan heller ikke kjøpes med automatgear. Kan forklaringen være at vi snart ser BMW´s variant av DSG ?... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt riktig i at man ikke får E90/91 325d med automatgir. Selv BMW skjønte ikke hvorfor denne ikke blir levert med automat og har snakket med Tyskland flere ganger om dette..

Peoplez: her har du muligheten til å kjøpe runstra's tidligere E60 520i... :D

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... &username=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt riktig i at man ikke får E90/91 325d med automatgir. Selv BMW skjønte ikke hvorfor denne ikke blir levert med automat og har snakket med Tyskland flere ganger om dette..

Ser man det ja, det var overraskende at den skal selges igjen.

en knallbil som jeg av og til savner enda....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser man det ja, det var overraskende at den skal selges igjen.

en knallbil som jeg av og til savner enda....

fin den bilen der. har sett på den. skulle helst ha vært diesel da men.

Mangen eigere eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...