-Anders- Skrevet Januar 7, 2007 Skrevet Januar 7, 2007 Hiv ut flere bilder da?! Ikke for å være kjip, men håper du kjører sunt den fronten i vinter
tobben! Skrevet Januar 7, 2007 Skrevet Januar 7, 2007 Personlig ville jeg helt klart gått for e36 m-styling, men smaken er som baken......full av dritt
andreasrr Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Skrevet Januar 8, 2007 hehe jeg har allerede tatt høyre siden på fangeren så det blir orginal fanger neste år
andreasrr Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Skrevet Januar 8, 2007 er ganske pen spessielt inni men fangeren foran ødleger endel men har noen små bobbler på panseret og i skjermene:P så må lakkes igjen:P og lurer litt på om jeg skal ha m3 skjermer;)
Ron Jeremy Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 Hmm, dette er ikke bra Porsgrunns reklame, skriv heller at du er fra Bø... Seriøst, du burde ikke kjøre med den fronten, langt mindre i det hele tatt med noen bil, siden du ikke har lappen!!! Dashbordet var ikke bra heller, stod ikke i stil med dører, og stoler.
-Anders- Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 Du har like "pent" dashbord/hanskerom som meg du! Grått altså.. at BMW i det hele tatt kunne sette inn grått mot svart er uforståelig!! -Jaja.. se der ja.. fronten tok helga.. sånt liker vi
andreasrr Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Skrevet Januar 8, 2007 hehe det er ikkepent men det får bare være sån en stund skal ta en siklig fiks på den ttil vinteren. første bilen min så har bare hatt den en liten stund.så jeg prioriterte motoren først,etter som den røyk;) så den blir bedre;)
nune Skrevet Januar 9, 2007 Skrevet Januar 9, 2007 ny front trenger du.. lika personli en m3 stylinga... dn får du jo på bsbildela tel 5997,- mein æ. å då e dn komplett....(sansynlivs kopi.) men like fin...
andreasrr Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Skrevet Januar 9, 2007 jeg lurte litt på det var og kikka faktiski stad;). men det er ganske mange som har m3 look. liker oxo den e46 m3 lokken til riger
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Januar 9, 2007 Skrevet Januar 9, 2007 Du skal vel ikke trekke om stolene etterhvert eller ? hehe
andreasrr Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Skrevet Januar 9, 2007 nja planen var og sette inn noen mommo stoler;)
robel Skrevet Januar 9, 2007 Skrevet Januar 9, 2007 hehe den fronten ligner på noe sånt transformers greier men lykke til med bilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå