Gå til innhold

E36 Alpina B3 3.0

Lien
 Share

Anbefalte innlegg

Sikker på at dette virkelig er en ekte Alpina? Hvis en kikker nærmere på bremseskivene forran, ser ikke de ut til å være større enn skivene på en 320/325/328. Har 17" Alpina felger på min E-36 selv, og mine bremser er originale og fyller felgen like mye. Uansett, både Alpina B6 og B3 hadde vesentlig større skiver. Mulig jeg tar feil, men synes det så merkelig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alpina B3 hadde 325 bremser... Egentlig rart at de ikke oppgraderte til M3 bremser, men 325 bremsene skal være godkjent til opptil 400hk har jeg hørt..

325 har samme bremser som 320. På En oversikt over Alpina modeller, står b3 og b6 oppført med større oppgraderte skiver. Vurderte nylig Alpina bremser på min, og de var langt dyrere enn de originale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alpina B3 hadde 325 bremser... Egentlig rart at de ikke oppgraderte til M3 bremser, men 325 bremsene skal være godkjent til opptil 400hk har jeg hørt..

325 har samme bremser som 320. På En oversikt over Alpina modeller, står b3 og b6 oppført med større oppgraderte skiver. Vurderte nylig Alpina bremser på min, og de var langt dyrere enn de originale.

Ja og 320 har lik dim som 316 :P Men ikke ventilerte da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...