Gå til innhold

Hvordan er forumet på bmwccn?

larserso
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

dessuten får du klubbladet fahrfreude 4 ganger i året og noen ganger en klubbdvd også.

forresten, er det ikke ganske lenge siden siste nr av fahrfreude kom ut?

Hørtes ut som et tyskt blad, og for min del er det uleselig...

Eneste positive med BMWCCN er at en får rabatter hos diverse BMW forhandlere.

Er enig med larsero om at CCN er et utrolig dårlig organiset forum. Oppsettet til CCN har liksom gått litt ut på dato...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sikkert blitt diskutert ti tusen ganger dette med forumet. Skal visst være store forandringer på gang på den fronten.

Klubbladet tørr jeg tippe er ett av de beste i hele landet, uten at jeg har lest alle de forskjellige bladene til de forskjellige klubbene.

For min del så skjønner jeg ikke at ett forum skal hindre at man melder seg inn hvis man er entusiast :roll: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan hende jeg gjør...

høres ikke direkte norskt ut, så jeg tok det deretter

Fahrfreude betyr kjøreglede på tysk og spiller på BMW´s gamle slogan "Freude am Fahren". BMWCCN´s magasin er meget bra til å være et klubblad i en liten skala. Problemet er imidlertid at miljøet i Norge ikke er stort nok til at det alltid er nok å skrive om til mer enn 4 årlige utgivelser... :roll:

logo_bmw.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ikke ccn forumet og er ikke så aktiv på ccn treff (i hvertfall ikke foreløpig :wink: ) Men fornyet BMWCCN medlemskapet mitt allikevel! Synes Fahrfreude og rabatt kortet lett er verdt de 400. For det første sparer jeg jo inn de 400 i rabatter, og for det andre er det jo viktig å være med å støtte opp om merket i vår hjerte :bmw: Blir jo teit å kjøre med BMWCCN merke også, hvis man ikke er medlem :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...