larserso Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Som topic sier, hva synes folk her på bimmers.no om forumet på bmvccn.no? Vurderer å melde meg inn, men gidder ikke betale 400,-, eller hva det er, dersom det ikke er noe å ivre etter -LE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Du trenger ikke å melde deg inn for å delta på foraet på bmwccn. Men om du derimot ønsker å være med på banekjøring i deres regi så må du være medlem. Det er nok hovedgrunnen til at jeg er medlem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Altså..dersom forumet er enste grunn til at du vil melde deg inn, bør du kanskje ikke melde deg inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Husk også at du får rabatter rundt om hos diverse BMW forhandlere osv. Som regel 10-20%. Så har du da noen større rep i løpet av året, sparer du lett inn den 400 kroneren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2007 Ok, takker! Da skal jeg sjekke ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2007 Funka visst det ja. Har tidligere bare vært inneog sett på "medlemskap". Men, det var nå et forferdelig uoversiktlig og dårlig organisert forum... Mye bedre her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 dessuten får du klubbladet fahrfreude 4 ganger i året og noen ganger en klubbdvd også. forresten, er det ikke ganske lenge siden siste nr av fahrfreude kom ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 forresten, er det ikke ganske lenge siden siste nr av fahrfreude kom ut? Bladet var faktisk trykket før jul, men grunnet stort press i ferdiggjøringen/pakkingen, blir det dessverre ikke postlagt før 4. januar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 dessuten får du klubbladet fahrfreude 4 ganger i året og noen ganger en klubbdvd også.forresten, er det ikke ganske lenge siden siste nr av fahrfreude kom ut? Hørtes ut som et tyskt blad, og for min del er det uleselig... Eneste positive med BMWCCN er at en får rabatter hos diverse BMW forhandlere. Er enig med larsero om at CCN er et utrolig dårlig organiset forum. Oppsettet til CCN har liksom gått litt ut på dato... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Har sikkert blitt diskutert ti tusen ganger dette med forumet. Skal visst være store forandringer på gang på den fronten. Klubbladet tørr jeg tippe er ett av de beste i hele landet, uten at jeg har lest alle de forskjellige bladene til de forskjellige klubbene. For min del så skjønner jeg ikke at ett forum skal hindre at man melder seg inn hvis man er entusiast . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 bladet har norsk tekst toror så det forstår du vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 bladet har norsk tekst toror så det forstår du vel? det kan hende jeg gjør... høres ikke direkte norskt ut, så jeg tok det deretter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Bra det heter "Fahrfreude" da. Blir litt tamt med "kjøreglede" liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 det kan hende jeg gjør... høres ikke direkte norskt ut, så jeg tok det deretter Fahrfreude betyr kjøreglede på tysk og spiller på BMW´s gamle slogan "Freude am Fahren". BMWCCN´s magasin er meget bra til å være et klubblad i en liten skala. Problemet er imidlertid at miljøet i Norge ikke er stort nok til at det alltid er nok å skrive om til mer enn 4 årlige utgivelser... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Jeg bruker ikke ccn forumet og er ikke så aktiv på ccn treff (i hvertfall ikke foreløpig ) Men fornyet BMWCCN medlemskapet mitt allikevel! Synes Fahrfreude og rabatt kortet lett er verdt de 400. For det første sparer jeg jo inn de 400 i rabatter, og for det andre er det jo viktig å være med å støtte opp om merket i vår hjerte Blir jo teit å kjøre med BMWCCN merke også, hvis man ikke er medlem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå