Gå til innhold

Hvordan er forumet på bmwccn?

larserso
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nytt fahrfreude(klubblad) kom idag.Bladet holder en meget høy standard.(noe fahrfreude alltid har gjort).Biler testet/prøvekjørt av entusiaster er alltid inntr lesing.I tillegg til de alle reportasjene fra treff/samlinger rundt i norges land/utland+annet snacks.Prisen 400.- pr år.Mener jeg er verdt bladet alene.I tillegg kommer rabatter og mulighet til banekjøring i Bmw-klubbens regi.Å møte likesinnede må jo være bra? Ang klubbens fora så kan det diskuteres i alle retninger.

Hvis nettsiden er avgjørende for å være medlem eller ikke så ok.Håper alle med en viss Bmw entusiasme blir å se på noen av de kommende Bmw-treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fahrfreude som kom idag var bare kongebra. Må si jeg ble ganske misunnelig på Geir & Hedi når jeg leste Slik er det i himmelen! artikkelen. Skal si de fikk prøve all kremen BMW leverer nå om dagen 8) .

Var forresten bilde av meg og Touringen i godt driv på Våler :D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste som er negative til det BMWCCN gjør er ikke klar over at alt blir gjort på frivillig basis. Er ingen som får noen betaling for arbeidet de gjør for BMWCCN og medlemene.

At forumet ikke er bra betyr ikke så mye. Personlig liker ikke jeg oppsettet her på Bimmers for her er det vertfall rotete., men jeg syter og klager ikke over det, men skriver og deler mine erfaringer her allikevel.

Så hvis forumet til BMWCCN avgjør om du skal melde deg inn eller ikke så synes du bare skal holde deg på Bimmers.

Hvis ikke du synes det er mye med 400kr i året for å være medlem i en klubb så skal du heller bare la være. Er helt umulig at alle er fornøyd. Er ALLTID noen som alltid er missfornøyde.

Fahrfreude er norsk så tilogmed de som konkludere med at de ikke kan klare å lese det siden navnet er tysk vil fint klare det. Hvis ikke bør de søke hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ingen som får noen betaling for arbeidet de gjør for BMWCCN og medlemene.

Det er personer i administrasjonen i BMWCCN som får betalt for deltidsstilling. Slik var det ihvertfall tidligere. Det er absolutt ikke noe galt i det, men så sikker som du virket her vil jeg bare påpeke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er personer i administrasjonen i BMWCCN som får betalt for deltidsstilling. Slik var det ihvertfall tidligere. Det er absolutt ikke noe galt i det, men så sikker som du virket her vil jeg bare påpeke det.

Virker ikke som du er 100% sikker selv heller. Hva som var tideligere er historie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker ikke som du er 100% sikker selv heller. Hva som var tideligere er historie.

Liten Frekkas du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

irker ikke som du er 100% sikker selv heller. Hva som var tideligere er historie.

Hva i alle dager er hensikten med å vri noe slikt over på noe helt annet enn det innlegget handlet om?

Ironisk nok så er jeg mindre sikker, men har sannsynligvis mer rett enn deg. Kanskje noe å gruble litt over neste gang du skriver dine skråsikre innlegg. ;-)

Mitt tips til deg i denne saken er å a) sjekke opp hva som faktisk er riktig og deretter B) presentere opplysningene på en saklig måte her inne, og til slutt, hvis tilfelle, ta en c) for en gangs skyld innrømme at du har tatt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være det står felaktig info på BMWCCN, men jeg sitere:

"BMW Car Club, Norway er en selvstendig og uavhengig norsk klubb for BMW-entusiaster og sympatisører. Klubben er anerkjent og blir støttet av BMW Norge AS.

Klubben drives av et styre som velges på årsmøtet. De tillitsvalgte utfører arbeidet på frivillig ulønnet grunnlag."

Er dette løgn eller er det noen som er enda høyere oppe enn de tillitsvalgte eller har jeg feil og missforstått nå igjen :?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...