ReiRud Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 denne bmw'en er jo bare drit rå da! å det er ikke mange bilene som er både RÅ og praktiske Nei det er sant, men det som virkelig hadde vært rått og praktisk hadde vært en X5 utgave med f.eks denne motoren. MX5...hehe, må ikke forveksles med mazda da... Det er faktisk bygd en X5 med værsting motor i statene, av et tuning firma...lå en film ute på nettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjabba Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 kangodtbli min familie bil:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
? Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 denne bmw'en er jo bare drit rå da! å det er ikke mange bilene som er både RÅ og praktiske Nei det er sant, men det som virkelig hadde vært rått og praktisk hadde vært en X5 utgave med f.eks denne motoren. MX5...hehe, må ikke forveksles med mazda da... Det er faktisk bygd en X5 med værsting motor i statene, av et tuning firma...lå en film ute på nettet denne er da ganske syk, er visstnok bare prototype. 6liter, 700bhp. http://www.ultimatecarpage.com/frame.ph ... arnum=1327 biiitte litt offtopic.... edit: flere bilder på denne siden: http://www.ultimatecarpage.com/frame.ph ... arnum=3063 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ready2ride Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 Virka vaksen den m5'en, men syns det var noko som mangla på sia av han på det eine bildet... virka so "pjusken" heilt nederst ved dørene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Se der ja! Rå familie racer!Bare å bytte ut de kjedlige felgene, med type 21" Hartge Classic så snakker vi Helt enig! De felgene er nydelige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dazed Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Får vann i munn av denne jeg altså . Helt konge at BMW leverer M5 som Touring igjen. Bare så utrolig kjipt at jeg ikke har råd til denne før jeg er nærmere 50 år . Jeg skal være bra fornøyd jeg, hvis økonomien tillater å kjøpe bil til 2.000.000,- når jeg er 50 år, selv om det er 17,5 år til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Får vann i munn av denne jeg altså . Helt konge at BMW leverer M5 som Touring igjen. Bare så utrolig kjipt at jeg ikke har råd til denne før jeg er nærmere 50 år . Jeg skal være bra fornøyd jeg, hvis økonomien tillater å kjøpe bil til 2.000.000,- når jeg er 50 år, selv om det er 17,5 år til. Men da er bilen også 17,5 år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3/M5 Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Får vann i munn av denne jeg altså . Helt konge at BMW leverer M5 som Touring igjen. Bare så utrolig kjipt at jeg ikke har råd til denne før jeg er nærmere 50 år . Jeg skal være bra fornøyd jeg, hvis økonomien tillater å kjøpe bil til 2.000.000,- når jeg er 50 år, selv om det er 17,5 år til. Men da er bilen også 17,5 år Og da koster den ikke 2 mill men den nye som er kommet da koster sikkert mer en 2 mill. Bil blir jo bar dyrere og dyrere i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThinkPink Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 Er det bare meg eller er det flere som synes at formen på baklyktene ser ut som de er litt for inspiret av Mercedes/Audi..? Hmmm.. Ellers er det en nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 Er det bare meg eller er det flere som synes at formen på baklyktene ser ut som de er litt for inspiret av Mercedes/Audi..? Hmmm.. Vet ikke helt om jeg er enig . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ulseth Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 hadde ikke vært feil å bytta inn min E28 520i i denne nei. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå