Gå til innhold

Offisielle bilder av E61 M5


 Share

Anbefalte innlegg

denne bmw'en er jo bare drit rå da! å det er ikke mange bilene som er både RÅ og praktiske :D

Nei det er sant, men det som virkelig hadde vært rått og praktisk hadde vært en X5 utgave med f.eks denne motoren. MX5...hehe, må ikke forveksles med mazda da...

Det er faktisk bygd en X5 med værsting motor i statene, av et tuning firma...lå en film ute på nettet :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

denne bmw'en er jo bare drit rå da! å det er ikke mange bilene som er både RÅ og praktiske :D

Nei det er sant, men det som virkelig hadde vært rått og praktisk hadde vært en X5 utgave med f.eks denne motoren. MX5...hehe, må ikke forveksles med mazda da...

Det er faktisk bygd en X5 med værsting motor i statene, av et tuning firma...lå en film ute på nettet :wink:

denne er da ganske syk, er visstnok bare prototype. 6liter, 700bhp.

http://www.ultimatecarpage.com/frame.ph ... arnum=1327

biiitte litt offtopic.... :roll:

edit: flere bilder på denne siden: http://www.ultimatecarpage.com/frame.ph ... arnum=3063

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Får vann i munn av denne jeg altså =P~ . Helt konge at BMW leverer M5 som Touring igjen. Bare så utrolig kjipt at jeg ikke har råd til denne før jeg er nærmere 50 år :? .

Jeg skal være bra fornøyd jeg, hvis økonomien tillater å kjøpe bil til 2.000.000,- når jeg er 50 år, selv om det er 17,5 år til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vann i munn av denne jeg altså =P~ . Helt konge at BMW leverer M5 som Touring igjen. Bare så utrolig kjipt at jeg ikke har råd til denne før jeg er nærmere 50 år :? .

Jeg skal være bra fornøyd jeg, hvis økonomien tillater å kjøpe bil til 2.000.000,- når jeg er 50 år, selv om det er 17,5 år til.

Men da er bilen også 17,5 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vann i munn av denne jeg altså =P~ . Helt konge at BMW leverer M5 som Touring igjen. Bare så utrolig kjipt at jeg ikke har råd til denne før jeg er nærmere 50 år :? .

Jeg skal være bra fornøyd jeg, hvis økonomien tillater å kjøpe bil til 2.000.000,- når jeg er 50 år, selv om det er 17,5 år til.

Men da er bilen også 17,5 år

Og da koster den ikke 2 mill :lol:

men den nye som er kommet da koster sikkert mer en 2 mill. Bil blir jo bar dyrere og dyrere i norge :?:cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...