[space] Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Det skal litt til å slå urquattroen på lyd, men den porscha klarte det faktisk i dette klippet! Nå skal jeg se de andre filmene det ble linket til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Dette klippet er kanskje noe for deg Fredrik? Jeg begriper det ikke... disse sjåførene vet ikke hva nerver er, men lyden er absolut helt orgasmisk... Kanskje vel lite nerver med tanke på slutten av filmen filmen er god og gammel, men den viser tydelig at en klassisk Porsche 911 ikke er enkel å kjøre hurtig. Det er kanskje litt vel utagerende kjøring her, men allikevel... Han jobba godt bak rattet der ja! Den m3'en var jo også rå! Utrolig bra filmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 Fredrik: Kan du forklare meg forskjellen på en RUF Porsche? Jeg vet Ferrari og Porsche ikke ville være med på GT4 pga av de ble betalt for dårlig, men man kan enda kjøre RUF Porscher der.. Noe ala Alpina hos BMW? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 Ruf modifisere porscher sånn som mtm, brabus, hamann osv gjør med sine forskjellige merker. http://www.ruf-automobile.de/content.php?session=f991c6b8f9381ad0b8be98fc0c77384d&seite=&rubrik=&id=〈=en Autotuning i Råde er "forhandler" i norge, har noen fete biler de. http://www.autotuning.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2007 Ruf modifisere porscher sånn som mtm, brabus, hamann osv gjør med sine forskjellige merker. http://www.ruf-automobile.de/content.php?session=f991c6b8f9381ad0b8be98fc0c77384d&seite=&rubrik=&id=〈=en RUF er i motsetning til f.eks Brabus, men i likhet med f.eks Alpina... registrert som en bilprodusent i Tyskland. Det betyr bl.a at de mottar råchassis uten nummerering fra Porsche og bygger bilene opp fra bunnen av med til en stor del deres egne deler. Hvorvidt RUF har en tilsvarende posisjon som f.eks Alpina har i forhold til BMW vet jeg ikke, men jeg tviler egentlig på det. Forholdet mellom Alpina og BMW er helt spesielt. Alpina er på mange måter et slags forsøkslaboratorium for BMW. Hvis man kikker litt på modellene Alpina E39 D10 og BMW E60 535d forstår man hurtig hva det handler om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 Fredrik: Kan du forklare meg forskjellen på en RUF Porsche? Jeg vet Ferrari og Porsche ikke ville være med på GT4 pga av de ble betalt for dårlig, men man kan enda kjøre RUF Porscher der.. Noe ala Alpina hos BMW? Grunnen til at Porsche ikke er med i GT4 var fordi Electronic Arts (EA Games) har lisensen på Porsche. Det er derfor du kan kjøre Porsche i bilspill som Need for Speed Så Sony måtte derfor nøye seg med RUF. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 Den rufen på ringen var ganske værst, håper jeg har vette i behold så jeg aldri begir meg ut på noe sånn.. Men lurer på en ting. Hva er den "slå" lyden som spesiellt er på s1 på de gamle rally filmene, virker som potta skyter ut noe.. Gikk forleden nedover veien så kom en srt-10 forbi og lagde den lyden. Kjærsten min lute på hvorfor, så jeg svarte at den hadde så mye hester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2007 Den rufen på ringen var ganske værst, håper jeg har vette i behold så jeg aldri begir meg ut på noe sånn.. Men lurer på en ting. Hva er den "slå" lyden som spesiellt er på s1 på de gamle rally filmene, virker som potta skyter ut noe.. Gikk forleden nedover veien så kom en srt-10 forbi og lagde den lyden. Kjærsten min lute på hvorfor, så jeg svarte at den hadde så mye hester Trolig kommer "slå" lyden lyden fra motoren/eksosen når turtallet endres hurtig (husk at dette handler om motorer med høy kompresjon og/eller turbo) og uforbrent bensin antenner i eksosannlegget... Denne filmen der Hans Joachim Stuck alias "Strietzel" ratter en E46 M3 GTR på Nürburgring er et godt eksempel på hva du hører når bilen er skikkelig potent... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 Gammel ur quattro med 5'er har en helt rå lyd Må si jeg også likte peugeot 205'en.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 audi s1 er en råå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 ... her er det mye bra kjøring... blir aldri lei den filmen der.. smiler like bredt vær gang jeg hører komentatoren forteller hvor godt patrick kjører i den m3'n på de smale veiene.. de andre hadde jo ingen sjangs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2007 blir aldri lei den filmen der..smiler like bredt vær gang jeg hører komentatoren forteller hvor godt patrick kjører i den m3'n på de smale veiene.. de andre hadde jo ingen sjangs Enig... og spesielt håndteringen av 90 gradersvingen 0:58 sekunder ut i filmen er imponerende... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Januar 13, 2007 Share Skrevet Januar 13, 2007 Er jo nesten som noen veier på Vestlandet detta,hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå