Stian333 Skrevet Januar 10, 2007 Skrevet Januar 10, 2007 Synes til tider at forumet her er litt rotete og uoversiktig. Synes f.eks at honda forumet har det veldig oversiktig. Der de har flere "bokser" de kan putte trådene i. http://forum.club-honda.org/ F.eks -Motor - Understell - Elektrisk, osv Kom med tilbake meldinger.
Bjørn B Skrevet Januar 10, 2007 Skrevet Januar 10, 2007 Jeg støtter deg på den.. Var noe tilsvarende oppe for en god stund siden, og argumentet da var det at folk gjerne ikke ville få svar på spm pga at folk ikke gikk inn i det ene forumet. Men slik som det er nå, så er det så sinnsykt mange nye tråder hver dag, at topic forsvinner fort ut av 1 siden. Jeg er veldig for at vi skal ta en inndeling på Motor, Understell osv, eller at vi tar en inndeling på f.eks. 3 serien, 5 serien, 7 serien, M serien osv.... Bjørn
oddis Skrevet Januar 10, 2007 Skrevet Januar 10, 2007 Det Club Honda greiene synes jeg er overkill. Å finne en mellomting hadde vært fint. Et forum for utvendig ekstriør og et for motor og understell hadde vært akkurat passe spør du meg. Blir det for mange kategorier så blir det bare slitsomt.
ferthux Skrevet Januar 10, 2007 Skrevet Januar 10, 2007 Helt enig i detta! Synes dette er noe adminsa burde vurdere, eventuelt legge ut en poll for det..
Dirty Skrevet Januar 10, 2007 Skrevet Januar 10, 2007 Nei Herregud er sjef Sånn som det er!! og vi skal ivertfall ikke ha noe Riskoker lookalike forum
B.E.E. Skrevet Januar 10, 2007 Skrevet Januar 10, 2007 Jeg er veldig fornøyd med tingenes tilstand slik de er.
Nino Skrevet Januar 10, 2007 Skrevet Januar 10, 2007 Dette er hva honda-forumet deles inn i: Teknisk: her motor eksos understell drivverk elektrisk Interiør og Eksteriør Styling og interiør bilpleie, lakk og karosseri bilstereo her annet: småprat her småprat - bil film og bilde her carspotting Norske lover (WTF ) Medlemsforum: Informasjon fra klubbstyret klubbrelatert her medlems biler og prosjekter herogher How to her Kjøp og salg: bil her bildeler her Firma forumet: annonser og tilbud ( se til høyre ) Erfaringer med firma her Treff og regionsforum: Hele landet Nord-norge (dette har vi jo ikke ) midt-norge (dette har vi jo ikke ) vestlandet (dette har vi jo ikke ) østlandet (dette har vi jo ikke ) sørlandet(dette har vi jo ikke ) ---------------------------------------------- Jeg mener vi har alt dette her og litt til jeg da.. Se f.eks til venstre på siden her. i margen. under teknisk -->lettvint! Hvis vi alle skjerper oss på det å lage ordentlige Topic's som beskriver tråden og hva tråden inneholder. Så kan vi vel strengt tatt ikke få det bedre? Eneste jeg savner litt her er vel dette med lokallag. men, det er en helt annen tråd og diskusjon. teck
Arimanni Skrevet Januar 10, 2007 Skrevet Januar 10, 2007 Synest forumet er bra sånn det er, men saknar noko. F.eks har Club Honda sine sider: *Treff og regionsforum - Hele landet - Nord-Norge - Midt-Norge - Vestlandet - Østlandet - Sørlandet Under Annet har dei: Norske Lover (Norske lover og regler innen bil). Det er to stk som kunne vore greit å hatt her, men sef, det er opp til Gunnar og resten av admin gjengen
eriklepe Skrevet Januar 10, 2007 Skrevet Januar 10, 2007 huff nei, la oss beholde det slik det er! Jeg hadde aldri giddet å trykke meg igjennom hundrevis av underkategorier!
Testpiloten Skrevet Januar 10, 2007 Skrevet Januar 10, 2007 Syns også forumet her bør være slik det er. Veldig enkelt og oversiktelig. Er heller opp til brukerne å redusere useriøse innlegg og skrive gode overskrifter så det ikke er tvil hva det diskuteres / er ute etter. Jeg synes iallfall Bimmers fremstår som et bra forum med høy kunnskap om BMW. Mye positive tilbakemeldinger til folk som legger ut om prosjektene sine! Fortsett sånn!
Toro Skrevet Januar 10, 2007 Skrevet Januar 10, 2007 Jeg syns forumet er helt greit sånn det er. Det eneste jeg savner her er en egen boks til brukernes biler, ved siden av prosjekter...
Saltkjelen Skrevet Januar 10, 2007 Skrevet Januar 10, 2007 huff nei, la oss beholde det slik det er!Jeg hadde aldri giddet å trykke meg igjennom hundrevis av underkategorier! Enig. Et forum med for mange underfora blir alt for rotete. Jeg hadde heller aldri giddet å bla igjennom alle sammen heller. Å dele opp forumet i både 1 serie, 3 serie, 5 serie osv. er etter min mening talentløst. Det blir kun stor aktivitet i to underfora og det er 3 serie og 5 serie. 3 serie vil komme til å få mest aktivitet, hvor 5 serie kommer ut med grei aktivitet. Resten av underforaene vil bli døde siden det blir postet 10stk poster en gang i måneden.. For guds skyld, behold det slik det er. Det er enkelt å bla i gjennom, man har oversikt over alt i ett underfora og det ser mer profesjonelt ut..
Stian333 Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Skrevet Januar 10, 2007 At jeg tok honda forumet var bare ett eks. Det jeg vil med dette er at vi kan få litt flere bokser/ryddighet rundt noen populære tråder f.eks..
2mMy Skrevet Januar 10, 2007 Skrevet Januar 10, 2007 ja.. må ha heller ha større beskrivende hovedgrupper tuning/trim, styling, teknisk, showoff og annet eller noe.. omtrent det man har idag
Saltkjelen Skrevet Januar 10, 2007 Skrevet Januar 10, 2007 At jeg tok honda forumet var bare ett eks.Det jeg vil med dette er at vi kan få litt flere bokser/ryddighet rundt noen populære tråder f.eks.. Forsåvidt greit nok. Hvis man er borte fra Bimmers en dag er det i gjennomsnitt ca 1. ny side som har blitt skrevet - noen ganger under og andre ganger over. Jeg for min del har ikke noen problem med å bla om til side nr. 2 for å lese de restrerende innleggene som er nyskrevne. Det er også en flott søkefunksjon på forumet som gjør forumhverdagen lettere. Og så vidt jeg vet er det en funksjon på Bimmers som gjør at man kan vise bare dagens innlegg. Mener Gunnar snakket noe om dette før, men er mulig det var å abbonomere på en tråd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå