Skands1 Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Måtte bare legge ut bilde av denne. Råeste 3-serie stasjonsvogn jeg har sett i alle fall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oak Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Den var ganske rå ja.. er ikke så sikker på om jeg liker frontfangeren men.. Har ikke noen flere bilder da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skands1 Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2007 Nei, har ikke flere bilder av den dessverre.. Fant den i en annonse i fra Tyskland hvor jeg er ganske ivrig for tiden. Er på jakt etter noe lignende, men helst 5-serie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Fangeren var horibel Ellers syns jeg den var ganske pen i hvit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Må nok ha flere bilder hvis jeg skal komentere denne. Men E91 er ihvertfall en nydelig BMW . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Her er flere bilder hvis noen ønsket det, ikke samme farge men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Måtte bare legge ut bilde av denne. Råeste 3-serie stasjonsvogn jeg har sett i alle fall... Kjører en sånn en rundt her i bærum, er rimelig rå ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind81 Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Rå bil, men litt for japse-prega den fangeren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Fronten så litt ut som en brøyteplog. Men AC Schnitzer er råe på styling:) Det skal de ha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ready2ride Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Kænuun miks med kvit bil og tona ruter... men fronten minner meg også om Mesta sine brøyteplogar Men ellers veldig nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 er vel en på bmwccn forumet som har en hvit e61 touring med sorte felger, sikkert den du har sett:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 er vel en på bmwccn forumet som har en hvit e61 touring med sorte felger, sikkert den du har sett:) Det er vel en hvit E91 335i han har. En meget tøff bil og et sjeldent syn. Han skal visstnok ha bestilt seg et 316i merke til å ha bak på bakluka.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 er vel en på bmwccn forumet som har en hvit e61 touring med sorte felger, sikkert den du har sett:) Det er vel en hvit E91 335i han har. En meget tøff bil og et sjeldent syn. Han skal visstnok ha bestilt seg et 316i merke til å ha bak på bakluka.. må prøve 335i motoren snart, den tror jeg bare er fantastisk! Hvit 1 og 3 serie (E90/1/2) ser faktisk meget bra ut! Dessuten, ACS ser idag meget bra ut, felgene er konge også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ready2ride Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 Kan bytte med 318 emblemet mitt på bak luka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 Se her ja, flere bilder. Drit heftig denne E91, syns virkelig ACS styling passer bra . Men syns de sølvfarga felgene var penest! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå