Steffan C Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Nydelig er vl rette ordet for denne E39'n . Har veldig tru på de M6 felgene du har bestillt, og M5 eksosen du har montert passer bra. Men er det nødvendig med chip når du har denne motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rstockmann Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2007 er det nødvendig med chip når du har denne motoren? Den går jo veldi bra sånn som den er:) men eg snakka med ein i haugesund som hadde gjort det, å den var heilt RÅ! + at den brukte ca0,6-0,8 liter pr mil.. min går på 0,8-0,9.. ikkje at det er store forskjellen, men det blir jo litt når eg kjører 25-30 tusen i året:) Skal vi bytte? Klart det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rstockmann Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2007 Då var M-emblemet borte, gEIRA's tips fungerte utmerket.. ikkje eit merke etter M-en.. Syns persolig bilen er finere uten emblem bakpå, må vertfall stå i stil med motoren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 Veldig pen E39! Rålekker farge på e39 det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 Det var en utrolig fin bil! Likte fargen veldig godt jeg! Og M6 felger blir garantert helt konge!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 Ekstremt pen bil det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 rå bil det der...sikkert bra drag i den, moro med chip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind81 Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 Veldig pen bil! Selge 18" dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 Fint eksemplar det der. Jeg likte eksosen og clean bakluke er det beste i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rstockmann Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2007 Veldig pen bil! Selge 18" dine? Takk:) veldig fornøyd med bilen.. Veit ikkje om eg vil selge dei enda, får mulig bytte dei i 17" orginal felger.. Trenger nye til vinterhjul.. Viss det blir salg så kjem det ein salgstråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rstockmann Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2007 Då var det på tide med ei oppdatering.. Har bestemt meg for å beholde M5 felgene, skal bare lakkere dei. Måtte prioritere litt... Har også montert Xenon-kit. Men planen er fortsatt orginale Xenon-lykter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 Kunne tenkt meg et bilde av hvordan eksosen lagt til jeg. Har sett denne bilen i Haugesund, MEGET pen!! Tror forgje eier prøvde og kappkjøre med meg for noen år siden da jeg hadde en svart M3 E30,hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 Hvor mye gav du for denne herligheten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rstockmann Skrevet Februar 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2007 Kunne tenkt meg et bilde av hvordan eksosen lagt til jeg. Har sett denne bilen i Haugesund, MEGET pen!! Skal sjå om eg får tatt bilder av eksosen i morgen, er egentlig ganske enkelt lagt.. Med middels sveisekunnskap er det ingen problem å fikse det på garasjegulvet trur eg.. Hvor mye gav du for denne herligheten? "Ser du på prisen? Da har du ikke råd" Neida, prisen er vel ca listepris viss eg ikkje tar heilt feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rstockmann Skrevet Februar 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2007 Har tatt noen bilder av eksosen. Bildene er ikkje av beste kvalitet, som vanlig.. Høyre side, viser litt av røret som går på tvers bakom fangeren. Venstre side.(Litt av grunnen til at Eisenmann står på ØNSKELISTA!) Det er sveist en "plate" på skrå med hull i ved utløpet på org. potte, dette for at ikkje all eksos skal gå ut det ene røret.. Dette gir en RÅ, men litt spesiell lyd ved gasspådrag! (ja, bilen er Veldig skitten under! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå