Rstockmann Skrevet April 4, 2007 Forfatter Share Skrevet April 4, 2007 Har vert mye fram og tilbake med tanke på felger til bilen, men nå har eg endelig fått meg nye Valget falt på Hartge Replica, og eg er veldig fornøyd med det 8,5x19" og 9,5x19" med 235/35 og 265/30 Dunlop SP SportMaxx dekk. Fleire bilder kommer.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 Det der ble meget bra, Rstockmann!! De felga kledde bilen bra! Er det mulig å spørre hvor mye felger + dekk kosta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 Se her ja, dette ble jo meget bra Du valgte slike felger du også,hehe... Var en tur på Stord i helgen, hadde håpt jeg skulle se bilen din. Men nei... Sporer bilen med dette oppsettet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rstockmann Skrevet April 4, 2007 Forfatter Share Skrevet April 4, 2007 Kjøpte dei på Dekk Partner, der ein kompis jobber, så eg fekk ein bra "kompis-pris" for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rstockmann Skrevet April 4, 2007 Forfatter Share Skrevet April 4, 2007 Må gi ein lyd neste gang då BMWPower Sporer ikkje i det heile tatt, utrolig fornøyd.. Subber ikkje heller, uten modifisering av hjulhus.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 Må gi ein lyd neste gang då BMWPower Sporer ikkje i det heile tatt, utrolig fornøyd.. Subber ikkje heller, uten modifisering av hjulhus.. Litt vanskeligt å gi lyd da jeg ikke har internett i bilen Men kjører ofte gjennom Stord på vei hjem til Haugesund. Send meg tlf.nr på PM så kan jeg gi deg et pip neste gang Hvor på Stord holder du til da? Jeg hadde 245/35-19 og 275/30-19 på min E39. Det sporet heller ikke, nydlig og kjøre med. Men E46`en sporer litt med de nye felgene, det er noe drit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rstockmann Skrevet April 5, 2007 Forfatter Share Skrevet April 5, 2007 Då har eg fått bilen igjen fra polering, innvendig vask og behandling av skinn, har en kompis som er utrolig proff på dette. Bilen er som ny Var også på service på mandag, der det ble skiftet olje/filter, bremse- og kjøleveske, samt utført EU-kontroll. Så nå er bilen klar for våren Bildene er tatt før polering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rstockmann Skrevet April 5, 2007 Forfatter Share Skrevet April 5, 2007 Var ute å lufta bilen på den nye veien til "hytteparadiset" på Fitjar i dag.. Skal bygge 500 hytter i løpet av dei neste 10 årene.. Alle blir naboene mine.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Nydelig Rstockmann . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Har kikket igjennom tråden her nå og jeg må bare si det var en sinnsykt fin E39. Vet ikke helt om jeg er enig i motoren (anti-diesel), men bilen ser i alle fall utrolig bra ut uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rstockmann Skrevet April 5, 2007 Forfatter Share Skrevet April 5, 2007 Nydelig Rstockmann . Takker Har kikket igjennom tråden her nå og jeg må bare si det var en sinnsykt fin E39. Vet ikke helt om jeg er enig i motoren (anti-diesel), men bilen ser i alle fall utrolig bra ut uansett! Takk takk Er kjempefornøyd med bilen! Var litt skeptisk til "rakle-verket" eg også i begynnelsen, men eg må si at det er UFATTELIG mange flere positive sider med den enn det er negative. -Ja, den bråker litt, men det er jo bare når den er kald. Er egentli litt grom lyd i den, er jo en 3,0L 6'er -En annen ting er jo at den bruker 0,5 liter mindre drivstoff pr. mil, enn den gamle 528ia'en min. Med 25000km i året utgjør det noen kroner. Men for ALL del, eg savner den gromme BMW 6'er lyden når sola skinner, og eg bare skal ut å sige.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 En av Norges peneste femmere det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Ble meget bra med de nye felgene! Pokker og....skulle aldri solgt den bilen . ja,ja...Er nok mer fornuftig touringen jeg har nå da i og med at vi har 3 unger. Venter fremdeles på 19 tommere mine jeg Regner med at de er kommet når jeg kommer hjem fra nordsjøen den 18/4. Kjekt og se at bilen blir tatt vare på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rstockmann Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2008 Nå har det vert stille på tråden min lenge nok Har ikke skjedd så mye, men her er en liten oppdatering; -Nye bremser, Black Diamond med EBC GreenStuff klosser. -Xenon i fjernlys, 4500k. -17" BM Seven vinterhjul med Michelin X-ice dekk Fikk en kjekk sak i posten i dag, men det er nesten synd å betale så mye for en ting nesten ingen ser Derfor må jeg vise den litt frem Carbon Diffusor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rstockmann Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2008 Da nærmer det seg vår, og ting skjer igjen Sommerhjulene har stort sett vert på hele vinteren, og de har fått seg noen steinsprang.. Synd, men da fikk jeg en god grunn til å prøve noe nytt Fikk et bra tilbud på noen M6 replica felger, så da slo jeg til. Jeg synes det ble veldig bra, men er åpen for innvendinger Kommer med flere bilder, fikk det ikke til nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå