Gå til innhold

Ny Z-bil fra BMW???

Share

Anbefalte innlegg

Bilen er selvfølgelig kamuflert, men er dette i det hele tatt en BMW? Synes "kroppsformen" er for rund, mere engelsk form egentlig. Ser også at hjulene langt fra fyller hjulbuen, og dette ser igjen nesten japansk ut, ikke pent slik.

Det som er sikkert er dørhåndtaket, dette har heller ikke samme form som typisk BMW, men mere engelsk/japansk der også.

Så for meg, vil jeg tru at dette ikke er en BMW, men kanskje noen som skal prøve seg på en skjult kopi, eller at bilen endrer radikalt formspråk og/eller er en meget godt kamuflert Z`er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er selvfølgelig kamuflert, men er dette i det hele tatt en BMW?

Can you not feel the force apprentice? It´s a beemer star_wars.gif

Hehe den var bra! Synes den minner mye om en z4 som har lagt på seg på rompa. Den har panseret , fronten og baklyktene fra z4 synes jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan være en facelift Z4, evt en 1 serie cab?

Men utifra str, ser det ut til å være Z4.

:wink:

Jeg tviler sterkt på at BMW driver med en tredje versjon av Z4. Z4 har gått igjennom en facelift for ikke så lenge siden med blandt annet oppdateringer på motorfronten og designfronten.. Uansett.. Jeg tror dette er BMW's svar på Mercedes-Benz SL. Ryktene tilsier jo en ny Z8 / Z10..

blog_85a9-BMW-Z4-Roadster.jpg

Edit: Ordnet opp i bildetrøbbel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok...? Jeg kan se likheten til Z4, men at dette skal bli avløseren synes rart mener jeg da. Sikter da spesielt til hjulbuen bak som da har blitt helt rund, og tatt helt ny kurs kontra dagens Z4. Om ikke hjernen min spiller meg ett puss så har Z4 en mer kantete linjeføring på toppen av denne.

Ser også at den typiske brede "beinføringen" til BMW framme ikke kommer fram sett på skrå bakfra(framskjermer som på en måte buler ut over hjulene), men det kan jo være de har vært heldig med bildene, godt kamuflert :wink:

Dørhåntaket har også elipse, nesten rund form, mens BMW opp til nå har hatt en mer firkantet/avlang utforming.

Det siste er plassering av sjåføren. Fikk straks inntrykk av dette ikke passet. Sitter man ikke veldig langt bak i en Z4?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som T.A.S sier så går det jo rykter om Z9/Z10, det kan også være en etterfølger til Z8, ev Z2 (basert på 1 serien?).

Som du sier så er den kamuflert, da kan en ikke ta "linjene" en ser for god fisk. De runde bakskjermene ser f.eks ut som de er poppa på plass, om det er kamoen eller om bilen skal se slik ut blir det jo vanskelig å se/vite.

Sånn totalt sett synes jeg bilen har et BMW preg over seg, basert på kurver etc.

Jeg har bare vidreformidlet bildene fra andre fora, som alle mener det er en BMW.. Don´t shoot the messenger :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sår på sidene til autobild at Z4 kommer med ny modell i 2009. Viser et bilde også. Kan jo være den.

http://www.speedheads.de/forum/showthre ... eadid=4336

Klikk på klick 1 etc..

Kan ikke helt si at jeg ser likheten mellom de.

Kan heller ikke si at jeg syntes det var noe særlig bmw preg av den fronten, lignet mer på noe som austinmartin kunne ha kommet med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...