ingard Skrevet Februar 14, 2007 Skrevet Februar 14, 2007 Den swiften ble jo helrå Bare litt større felger så Edit: Kan dere ikke få til noe slikt:
StigJ Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Skrevet Februar 15, 2007 Hehe. Den var jo grym. Tviler nok på at et slikt bodykit skal på siden vi berstilte bilen spesifikt med den originale stylingen Suzuki leverer. Og 17"ere er på vei. Får de nok i neste uke.
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Februar 15, 2007 Skrevet Februar 15, 2007 Såå rått.. Lykke til videre:)
StigJ Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Skrevet Februar 17, 2007 Kveldens dilling. Hmm.... Dette tar tid Så skal disse 3 delene sparkles sammen og hullet til spilleren sentreres. Begynner sikkert på det i morgen kveld.
Søreng Skrevet Februar 17, 2007 Skrevet Februar 17, 2007 Se her ja, den nye butikken så jo meget pen ut.. Må ta meg en tur utom en dag.. Swiften ser jo ut til å begynne å ta form også, så jo ut som et heftig kult prosjekt! Var det den du lå inni å skrudde på den dagen jeg var utom å hentet den gummilisten? Den hjalp forresten ikke, jeg skjønner ikke hva det kan ver, med en gang jeg bare såvidt tar på lokket så forsvinner ristingen, men det hjalp ikke å legge den gummilisten under... Jeg prøvde dobbelt, tredobbelt og firedobbelt også, men til ingen nytte? Noen andre forslag?
toomas Skrevet Februar 17, 2007 Skrevet Februar 17, 2007 samme cd spiller og monoblokk som jeg har i bilen. bra saker det der. digg med digitale monoblokka og. for med kabelen direkte fra cd spillern kan du justere allt på forsterkern fra cd spillern. pluss se volt og temp
StigJ Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Skrevet Februar 17, 2007 @ Søreng: Ja vi er meget fornøyd med butikken. Er nesten som å begynne i ny jobb Kan godt være at det var Skruen jeg jobbet med da du var innom. Ble hektisk på slutten for å få den "ferdig" før nyåpning. Ang. ristingen må jeg nesten høre på det før jeg kan si noe. Noe dritt med skrangling. @ toomas: Det visste jeg faktisk ikke. hehe. Trodde bare det var V12 monoblokkene som det kunne gjøres med. Har ikke fått sett på dem så mye akkurat. Har ikke hatt dem koplet opp. Og har i alle fall IKKE lest bruksanvisningen... Var nettopp innom Biltema og kjøpte nytt spann med polyester og lit mer fiberduk. Så i kveld blir det mer geeking som vi kaller det.
Søreng Skrevet Februar 17, 2007 Skrevet Februar 17, 2007 Jepp, har nettop vert igjennom samme prosessen med ny butikk på jobben også, så kjenner følelsen Kan se om ikke jeg kan ta en tur innom en dag når jeg ikke har det så travelt.. Er liksom greit at det rister når jeg spiller høyt, men er så forbanna irriterende når jeg spiller lavt!
StigJ Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Skrevet Februar 17, 2007 Hvis du befinner deg på Lura i kveld så kan du bare stikke innom der du gikk inn forrige gang. Så kan jeg ta en liten titt. Er sikkert på jobben i 21.00 tiden i kveld.
Søreng Skrevet Februar 17, 2007 Skrevet Februar 17, 2007 hmm... skal se om jeg får tid å komme innom, skal til tasta i 7 tiden, kan jo se om jeg tar turen til lura med det samme! Men eksosanlegget er rimelig gefesent Så jeg kjører egentlig minst mulig, men ser om jeg tar en tur!
StigJ Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Skrevet Februar 18, 2007 Jau da. Blei noen timer i kveld/natt og gitt. Her er ettparfem bilder av helgens gjøremål. Sparklet sammen pyntelistene Og selvfølgelig knakk de da jeg hadde sparkla på spillerramma Her er delene jeg jobber med for tiden:
StigJ Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Skrevet Mars 4, 2007 Ny økt unnagjort. Har gjort litt sånn av og til. Men har bare pussa og sparkla på de samme delene hele tiden. Så jeg har ikke giddet å ta noen bilder av det. Men i kveld ble jeg ferdig med sparkling og pussing av nedsenkingen i topplaten til forsterkerene. Kan jo bli bra dette. Har og midtstilt spillerhullet i pyntelisten og sparkla enda mer på den. Kassene er så og si ferdige. Kanskje sparkle bittelitt til for å få en jevnere flater hvor elementene skal sitte. Så her ble det da...... Sparkelkongen!!!!! Her vises det at list under sirbag, rundt spiller og rammen er sparklet sammen. Har og sentrert hullet til spilleren. Ville og trekke spilleren ut litt slik at den går i flukt med klimaanlegget.
StigJ Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Skrevet Mars 18, 2007 Da fikk jeg gjort litt mer på anlegget i kveld etter jeg la om til sommerdekk. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=446218#446218 Fikk laget veggene nedi der forsterkerene skal sitte. Ble trangt, men det går på håret. Så kommer et spørsmål som jeg er litt i tvil på. Skal jeg tilte tokanaleren slik an den ligger horisontalt med gulvet for et lite avbrekk nedi der? Eller skal jeg bare ha det likt monoblokkene? Kommer i så fall selvfølgelig til å lage noen fester under forsrterkeren som helst ikke skal vise. Tror og håper på at dette virkelig kan bli bra med tiden. Dette er jo den mest omfattende installasjonen jeg noen gang har gjort.
Søreng Skrevet Mars 18, 2007 Skrevet Mars 18, 2007 Se her ja, begynner jo riktig å ta form! Ser ut som dette kommer til å bli meget pent! Synes du skal prøve å få til at to-kanaleren vipper litt opp, ser kult ut med litt avbrekk fra de andre!
Hedfelt Skrevet Mars 18, 2007 Skrevet Mars 18, 2007 Dette blir jo perverst rått! Hvor lang tid regner du med å bruke på dette da? Gleder meg til å se det ferdig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå