Gå til innhold

På tide med en liten prosjekttråd. (stereo) UPDATE 6/4-08.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte nett ein slik spelar, og fikk den i dag, men sliter max med å få den inn i "hølet". Mangle et par centimeter nå...

Har du noen gode forslag?

Og går det an å få tak i overgang for rattkontrollen? slik at den passer i spilleren?

• Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hehe. kjenner godt til det ja. Selv har jeg kappa bort all overflødig plastikk inni der. Så hvis du Tar ut spiller, klimakontrollen og luftedysene over spilleren, skrur du bare ut ramma og går berserk med saga. Jeg har ingen problemer med å få inn spilleren min. Har et hav av plass baki der nå :)

Skrevet

hmja.. det blei te at eg knova ledningar inn og bak der eg klarte, og til slutt klarte eg å trø spilleren inn.. men trur nok det blei trangt inni der ja..

• 2 months later...
Skrevet

Jaja. Da var det på tide å få gang på denne halvdøde tråden igjen.

Fikk spiriten tilbake i går søndag. Så da var det bare å kaste seg i jobbefillene og ta turen til jobben.

Fant ut at det var på høy tid å få inn bassene. Noe som resulterte i en masse fremtidig demping. Det skrangler og rister overalt. Så her er det rom for masser av forbedringer.

Her er uansett noen bilder av hvordan det nå ser ut i trunken.

Mandige magneter på 10erene ja:

001dg9.jpg

002ls6.jpg

Har montert det opp bare for testing. Så ikke kommenter spagettien nedi der :P

Forandra litt på plasseringen til Pioneernavien. Måtte feste den skikkelig til braketten også.

007bt7.jpg

010af6.jpg

Så i dag ble det trekking av pyntelistene jeg kjøpte av en her på forumet.

Dette var i utgangspunktet trefliser. Noe som egentlig aldri burde være montert i en bil. Treverk hører hjemme i snekker.

Så da ble det grønn Alcantara.

Jeg er ikke ferdig med å pusse listen jeg skal ha på dashen. Så den kommer ikke inn helt enda.

Men her er uansett noen MEGET crappy bilder av de ferdige listene. Bildene lyger skikkelig. Alcantaraen er mye mørkere enn på bildene. Hadde bare med meg mobilen i dag så...

014pt8.jpg

023ge9.jpg

021as8.jpg

016hd6.jpg

019pw7.jpg

020sm3.jpg

Skrevet

Da var siste lista på plass. Men er på langt nær fornøyd.

Ser litt rart ut med tanke på klimaen som er litt malplassert ut nå. Spilleren stiller litt for langt ut og et hjørne som skulle hatt en litt annen form. Så står spilleren 5mm for langt til venstre.Sånn går det når man ikke er nøye nok

Men jeg trakk den uansett. Skal på en liten ferie på mandag og ville ha interiøret komplett.

Så får vi se når jeg fikser den igjen.

Her er uansett noen bilder av det ferdige resultatet.

dsc00163eu0.jpg

dsc00167pp9.jpg

dsc00170ds4.jpg

dsc00172gw9.jpg

dsc00173pq2.jpg

dsc00177ff7.jpg

dsc00175xw2.jpg

Skrevet

Takker for det. Men lista i dashen skal med tiden rekonstrueres. Får se hordan den blir da... Men en ting er sikkert, Alcantara er nice. Litt dumt at det ikke vises på bildene hvordan det virkelig ser ut.

har og fått gjort litt usynlige ting og med bilen.

Fått på nye Powerflexforinger framme. Ble jo en ny bil å kjøre. Nesten ingen sporing lenger.

Bytta og ut de der stødlagerene eller hva det heter på toppen av bakdemperene. Har en sånn pysjpysj lyd når jeg kjører i humper. Hatt det siden demperene var nye. Men det er vel sikkert demperene som lager lyden, for lagerene var fine. Er vel derfor Konidempere kalles for sykkelpumper. For det er slik lyden er.

Skrevet

Tok noen flere bildet av alcantarelistene mine. Nå med et litt bedre kamera. Men fremdeles så kommer ikke fargene fram slik det egentlig ser ut.

Jaja. Men jeg er jo så gla i å poste bilder 8)

P1010060.jpg

P1010062.jpg

P1010065.jpg

P1010068.jpg

P1010069.jpg

P1010074.jpg

P1010075.jpg

Skrevet

dette her blir jo virkelig lekkert!! :D

gleder meg fælt til å se det ferdige resultatet.

hehe tenker meg du og gjør det.

Vet du om noen som selger slike rammer til bmw e46 i norge du stig?

Skrevet

Takk for det.

Ja jeg gleder meg til å bli ferdig. Men da er det vel noe nytt på gang tenker jeg.

Blir ikke så mye jobbing på bilen akkurat nå siden jeg har tatt på meg et lite Alpineprosjekt i en 635csi.

Men om noen uker er jeg nok i gang igjen.

Hvilken ramme tenker du på? Den som sitter rundt spilleren? Den får nok de fleste som selger bilstereo tak i for deg.

• 1 month later...
  • 5 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...