StigJ Skrevet April 6, 2008 Forfatter Skrevet April 6, 2008 Denne tråden har jo blitt steindau. Men endelig har noe skjedd. Nå ligger vel hele intstallasjonen i bagasjerommet på søppeldynga. For jeg gadd rett og slett ikke fullføre denne installasjonen. Og siden jeg vil ha et funksjonelt bagasjerom var det bare å kaste det ut. Så nå er en monoblokk solgt og en 10er for salg. Har rett og slett funnet ut at en 10er holder i bøtter og lass og litt til. Den spiller ut gjennom skiluka. Og det er masser av trøkk. Bilder kommer sikkert en eller annen gang av dette. Skal lage en ny vegg i bagasjerommet for å skjule alt og få en clean look slik at jeg ikke trenger å være redd for å ødelegge komponentene hvis jeg laster ting og tang baki. Ellers har jeg bytta ut den råtne mobilantenna som en eller annen hjernemanglende tysker har klart å montere. Hva er vitsen å borre et svært hull i taket for å få på en mobilantenne når det finnes en drøss antenner som kan festes på ruta???? Så da ble det en Calearo Shark Duplex haifinne for GSM og GPS som jeg lakkerte i bilens farge. Ville helst hatt den originale BMWhaifinna, men hullet er for langt framme på taket til at den ville passet. Så slik ble det da.... Og slik så den gamle ut...
-Martin- Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 Det lurer jeg også på! Samtidig som jeg lurer på hva slags vanselighetsgrad du ville gitt jobben med å trekke om interiørlistene i alcantara. hvordan blir passform her og der? Regner med at listene blir noen mikro millimeter tykkere. Er redd det blir vanskelig å trekke om armlenene i Coupèen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå