Gå til innhold

Min E39 540iA

Share

Anbefalte innlegg

Takker.

SE, rundt om? Du må ha hatt flaks, har ikke kjørt så veldig mye med den da jeg har 2 biler for øyeblikket hehe.

Blir piggfritt ja, produsent er ukjent. Hvordan er prisen på Yokohama da? Holder vinteren seg som nå blir det ikke no dekk i år hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 138
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker.

SE, rundt om? Du må ha hatt flaks, har ikke kjørt så veldig mye med den da jeg har 2 biler for øyeblikket hehe.

Blir piggfritt ja, produsent er ukjent. Hvordan er prisen på Yokohama da? Holder vinteren seg som nå blir det ikke no dekk i år hvertfall.

Har hvertfall sett den en eller to ganger.

Husker ikke pris på de, men når jeg kjøpte de var de dyreste piggfri de hadde på Autogrip. Jeg fikk 50% rabatt så tenkte ikke så mye over det 8)

Jeg kan kanskje fikse noe rabatt på det på jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke pris på de, men når jeg kjøpte de var de dyreste piggfri de hadde på Autogrip. Jeg fikk 50% rabatt så tenkte ikke så mye over det 8)

Jeg kan kanskje fikse noe rabatt på det på jobben.

Det hadde vært nice.

Kan du ikke sjekke opp da?

Trenger jeg de ikke i år, så blir det hvertfall neste år.

Kjekt å ha.

Ellers blir bilen levert til lakkering idag.

Fikse no småtteri ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bilen tilbake fra lakkering og resultatet ble meget bra. Solheim skuffer ikke, samt god service. Bilen sto hjemme hos han i garasjen fra søndags kveld, da jeg ikke kunne overlevere bilen mandags morgen.

Da er det nye gjøremål på listen, skal få slengt ut noen bedre interiør bilder ol. snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en nydelig E39 540iA gEIRA..! :o Jeg er ingen fan av grønne biler, men fargekombinasjonen på denne bilen var virkelig nydelig. Børstet aluminium var pent, men med treverk er du virkelig i mål. :D

Takker.

Treverk utgår nok desverre,

har det i min andre bil og syns det er fint med forandring!

Fått tatt noen flere bilder av interiøret, sånn delvis.

Tatt med mobil, så bildene er deretter.

DSC00072.jpg

DSC00065.jpg

DSC00070.jpg

DSC00068.jpg

DSC00067.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte 1.0 ca på E18 fram og tilbake, Larvik-Oslo. Som er 24 mil tilsammen. Da med litt frisk kjøring innimellom.

Her hjemme i byen ligger den på rundt 1.5 da med mye bakker, samt at jeg er varsom med gassen. Den er endel tørstere enn 523n ved vanlig kjøring merker jeg, men med litt fornuft er den ikke så ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...