Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tja,historien føyer seg godt inn i rekken med tilsvarende greier fra megahjul og sharif. har ikke de anonserte merker,gamle dekk og dårlig balansering osv..

er det bare cowboyer som driver med dekk?

(må vel nesten legge til at jeg har kjøpt dekk hos bjerke for noen år siden og hadde vel ingenting å klage på)

Skrevet

Hei

Dette må være en av de dårlige dagene :) utrolig bra service og de gutta kan felg og dekk.. holder til i oslo og kjenner mange som går dit og har aldri vært noe å klage på..min erfaring av de folka er positiv!

mvh

Hav

Skrevet

har kun positiv erfaring derfra jeg å.

De tok inn den ene felgen min de ripa opp når de skulle bytte dekk,

og dekket alle kostnader ved å reparere felgen for meg.

God service.

Skrevet

Kom frem til at jeg har kjøpt 12 sett(?) med dekk der og synes det er helt ålreit service (-utenom høysesongen, men det gjelder vel stort sett alle forretninger..).

Kan virke som om de er vant med en litt mer høylydt og hektisk tone enn for eksempel Vianor og Dekkmann og at man derfor kanskje må ta litt mer initiativ i samtalen og fortelle hva man vil ha, - spesielt hvis du vil ha noe som krever litt mer oppmerksomhet fra selgeren.

Kunnskapsnivået deres synes jeg virker høyt, og de virker heller ikke så "eid" av de store dekkleverandørene som en del andre forretninger.

Synd at vedkommede i linken hadde fått så dårlig erfaring.

.

• 2 years later...
Skrevet

Aldri mer Johs Bjerke! Idiotene klarte å lage skrammer i feilfrie alufelger. Til og med blånektet de til å begynne med.

Har kanskje meg selv å takke - en kan ikke vente at de sullikene som står der klarer å gjøre noe riktig.

Heretter blir det omlegging kun hos BMW.

Skrevet

De holder på ennå ja.. denne klagen var jo fra 2007.

Enhver oppegående kundebehandler beklager ALLTID hvis man har snakket med noen for en time siden og lovet dem noe som de ikke har. Det er rett og slett mangel på sosial iq å gjøre noe annet. Bikkjer som ligger foran en ekspedisjonsdisk sier jævlig mye om eierne. Og hvem er borte i 40 min for å hente 4 dekk? Haha. Tok han seg matpause?

Skrevet

Hadde jeg fått den behandling der så tror jeg at jeg hadde klikka helt :shock: Særlig når de ikke har det de skulle legge av eller når de ansatte juger og begynner å diskutere.

Er det noe jeg virkelig blir forbanna for så er det dårlig behandling i butikker :evil: Har hatt noen episoder ja...

Skrevet

Jeg har handlet hos johs bjerke flere ganger og fått bra service. De har også bra pris på dekk. Både sommer og vinterdekkene jeg har på min bil er kjøpt der. De var billigere enn sharif blant annet.

Skal dit til uka, så får vi se hvordan det går ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...