rel0ad Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 Bmw 325i turbo intercooler 1994 215km eu godkjent nå nettop 0,5 trykk mls pakning progresiv bensin just. 17 felger (10,5" breie) ny lakkert for litt tid, dekaler kan fjernes. motor er kjempegod, ingen ulyd hva kan jeg få for bilen? hva bør jeg sette start pris på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 hiv ut et bilde da. Kanskje nevne at det er cab også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2007 hehe, det glemte jeg, ja er cab ja. sjekke bilder her: http://s60.photobucket.com/albums/h40/r ... e%20Pearl/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 Iht. Dinside.no's bruktbilkalkulator har bilen en antatt verdi på: 113 582kr. Da er det sammenliknet med alle 325i cabriolet som ligger rundt om på internett. Jeg tror nok ikke at jeg hadde gitt mer enn 100 000kr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2007 Hva du kunne gitt var jo ikke det jeg spurte om, da hadde jeg jo pm deg;) jeg spurte hva jeg kunne få for den, flere som tenker? syns det var meget lite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 Hva du kunne gitt var jo ikke det jeg spurte om, da hadde jeg jo pm deg;) jeg spurte hva jeg kunne få for den, flere som tenker? syns det var meget lite Du spør jo etter våres mening om hva vi tror du får for bilen din og jeg tilføy derfor hva jeg personlig ville ha gitt. Jeg tror ikke du får noe mer enn særlig 100-115 000kr og som jeg sa tidligere.. Iht. bruktbilkalkulatoren til Dinside.no ligger en 94 mod. 325i cabriolet med over 200 000km bak seg rundt 115 000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 Hva du kunne gitt var jo ikke det jeg spurte om, da hadde jeg jo pm deg;) jeg spurte hva jeg kunne få for den, flere som tenker? syns det var meget lite Ingen vet med 100% sikkerhet hva bilen er verdt før den evt. er solgt. For noen er den verdt 100000 kroner og for andre er den verdt 150000 kroner. Alt T.A.S og vi andre kan gjøre er å fortelle deg hva tilsvarende biler tidligere er solgt for i den senere tid... og det burde gi deg en indikasjon på hva bilen er verdt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2007 Joda:=) takk for tipset, mente ikke å være frekk, hehe. er vel litt å si at det er vinter å. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 Uten å ha "sett" bilen ville jeg ha sagt 120K +. Men det er nå min mening... Synes bimmern din var fin, men må slutte med disse 17". 16 eller 18" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 tenker du på å selge bilen allerede? prisen er vel igrunn enkel å regne ut....det du ga for den for ikke så lenge siden, så minus litt for den perioden du har hatt den. Kan hende du er heldig å finner en kjøper som absolutt må ha denne bilen, og da får du kanskje tilbake det du ga for den, men ikke regn med at du får mer. Bil er ALLTID tap for privat personer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2007 jepp, håper å få rundt det jeg ga for den, har så ugunstig lån på den, jeg ha 140 for ett halv år siden ca.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 Tror ikk jeg hadde gitt mer en 105 tusen! men Henne er Nyrene wæææ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ioctl Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 Sett startpris på 125.000 så kan folk prute seg ned mot 105-110 og alle blir fornøyde(?). Det ligger to -94 325 cabs på finn og begge er satt til 99.000. Ikke turbo på dem da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå