larserso Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 Se på skiltet her: Hvor får man laget slik skilt? Dersom man får laget ett av de nye typene skilt og setter på en medfølgende hvit klisterlapp, så blir jo teksten forskyvet til den ene siden. Det er på langt nær så fint som dette. Håper noen kan hjelpe! -LE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 Skiltfabrikken lager alle slags skilt. Du kan undersøke med de og se hva de kan få til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Towwy Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 Du kan bestille slike hos biltilsynet. Jeg får slike til e30'n nå. Dama på kontoret spurte om jeg ville ha nasjonalitetsmerket eller ikke. Dette er typen uten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2007 Godt å høre:) Da blir det slike på meg også når jeg finner bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 Du kan bestille slike hos biltilsynet.Jeg får slike til e30'n nå. Dama på kontoret spurte om jeg ville ha nasjonalitetsmerket eller ikke. Dette er typen uten. Men då er det vel eit tomt rom heilt til venstre, slik at skrifta ikkje blir på midten av skiltet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2007 Du kan bestille slike hos biltilsynet.Jeg får slike til e30'n nå. Dama på kontoret spurte om jeg ville ha nasjonalitetsmerket eller ikke. Dette er typen uten. Men då er det vel eit tomt rom heilt til venstre, slik at skrifta ikkje blir på midten av skiltet... Stemmer det? Jeg ønsker ikke et vanlig skilt der man setter på en hvit lapp til venstre og får forskjøvet tekst. Jeg ønsker akkurat som på skiltet, teksten midtstilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 Liker ikke de nye norske skiltene..ser ut som alle kommer fra Litauen jo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ioctl Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 Jeg skjønner virkelig ikke hva folk har i mot de nye skiltene... Om ikke annet er det greit å slippe å klistre en fæl N bakpå bilen om man skal til utlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 Jeg skjønner virkelig ikke hva folk har i mot de nye skiltene... Om ikke annet er det greit å slippe å klistre en fæl N bakpå bilen om man skal til utlandet. Jeg kjører heller med en fæl N på bilen i 2 uker i utlandet enn et fælt skilt i norge året rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå