Hylland Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1362077&username= Er dette eit bra kjøp? Kva er minus med desse bilene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 Bilen er ihvertfall BLANK Jeg vil påstå denne bilen til den prisen er et bra kjøp... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=38658 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 Minuset er interiøret. Det ser GRØNT ut!!! Prisen er jo ikke direkte lav, men den kan vel være verdt den summen der for alt jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 Grønt interiør En annen ting er chippen.. det burde kunne prutes litt på, om det ikke er betalt hk avgift. Blir det kontroll på den, så kan det fort bli dyrt.. Ellers så bilen pen ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 Grønt interiør En annen ting er chippen.. det burde kunne prutes litt på, om det ikke er betalt hk avgift. Blir det kontroll på den, så kan det fort bli dyrt.. Ellers så bilen pen ut ja, og sjangsen for det er vel like stor som at stoltenberg føder trillinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 Grønt interiør En annen ting er chippen.. det burde kunne prutes litt på, om det ikke er betalt hk avgift. Blir det kontroll på den, så kan det fort bli dyrt.. Ellers så bilen pen ut ja, og sjangsen for det er vel like stor som at stoltenberg føder trillinger. Det er mange stoltenberg der ute, så det er jo ingen umulighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 Grønt interiør En annen ting er chippen.. det burde kunne prutes litt på, om det ikke er betalt hk avgift. Blir det kontroll på den, så kan det fort bli dyrt.. Ellers så bilen pen ut ja, og sjangsen for det er vel like stor som at stoltenberg føder trillinger. Det er mange stoltenberg der ute, så det er jo ingen umulighet Men alle vet jeg mener THE stolteberg. han lederen vår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 Grønt interiør En annen ting er chippen.. det burde kunne prutes litt på, om det ikke er betalt hk avgift. Blir det kontroll på den, så kan det fort bli dyrt.. Ellers så bilen pen ut ja, og sjangsen for det er vel like stor som at stoltenberg føder trillinger. Det er mange stoltenberg der ute, så det er jo ingen umulighet Men alle vet jeg mener THE stolteberg. han lederen vår Jepp, jeg skjønte det. Men jeg liker å kverulere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1362077&username=Er dette eit bra kjøp? Kva er minus med desse bilene? at toyota jensen blir sjalu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 Grønt interiør En annen ting er chippen.. det burde kunne prutes litt på, om det ikke er betalt hk avgift. Blir det kontroll på den, så kan det fort bli dyrt.. Ellers så bilen pen ut ja, og sjangsen for det er vel like stor som at stoltenberg føder trillinger. Det er mange stoltenberg der ute, så det er jo ingen umulighet Men alle vet jeg mener THE stolteberg. han lederen vår Jepp, jeg skjønte det. Men jeg liker å kverulere ikke bare det, du liker å quote og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 Skal man kjøpe bil så mener jeg at alt av papirer og godkjenninger skal være i orden så man ikke risikerer å få problemer. Synes ikke den var direkte billig i forhold til km-stand sett utifra modelltype. Den ser ganske påkostet ut. Om du synes det er verdt å betale for blir opp til deg å vurdere kontra å kjøpe en original rimeligere og tilpasse selv. Er selv på utkikk etter bil om dagen. Står det chip i annonsen så leser jeg ikke ett ord lengre. Har bilen chip er også sannsynligheten for at den er kjørt hardere større (hadde jeg hatt chip ville jeg i hvertfall gjort det ) Generelle problemer på disse bilene er stag i forstilling, luftmengdemåler, rust på panser/bakluke(føl etter små bobler på panseret i overkant av lyktene). Mange tråder om generelle problemer her, så et lite søk kan gi mye info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 Jeg synes denne var alt for dyr. 2001 modeller av 320i med 170 HK bensin går for denne prisen. I mine øyne er denne ca. 30.000,- for dyr. Trekker ned at det ikke er helskinn og at det faktisk er grønt interiør og den mangler også xenon og multiratt. Men det er bare min mening om hva en bil bør ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 Mye fornuftig som blir skrevet inne her bilen ser bra ut interiøret er vell og merke grønt menne denne bilen ser jo ganske hel og pen ut og ikke minst litt stilig =) Og att denn er chippet betyr jo ikke att den er raukjørt, har selv chippet bilen min og forbruket har faktisk gått ned, så att denn er chippet kann jo vere en positiv tinh også. Så for isteden å sitte å rakke ned på interiør o.s.v og ødlegge salgsannonsen send heller en pm til selger hvor du nettopp skriver att du heller går ned 10000 i pris på grunn av grønt interiør o.s.v!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 Mye fornuftig som blir skrevet inne her bilen ser bra ut interiøret er vell og merke grønt menne denne bilen ser jo ganske hel og pen ut og ikke minst litt stilig =) Og att denn er chippet betyr jo ikke att den er raukjørt, har selv chippet bilen min og forbruket har faktisk gått ned, så att denn er chippet kann jo vere en positiv tinh også. Så for isteden å sitte å rakke ned på interiør o.s.v og ødlegge salgsannonsen send heller en pm til selger hvor du nettopp skriver att du heller går ned 10000 i pris på grunn av grønt interiør o.s.v!!!!!!!!!!!! I og med at Hylland her spurte om dette var ett bra kjøp, så må det være lov å svare med mer enn "JA" eller "NEI", på det spørsmålet! Synes ikke du også det? Dersom noen synes at interiørfargen er det som trekker ned, så synes hvertfall jeg at det bør være lov å nevne, siden dette ikke er en salgstråd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 Så for isteden å sitte å rakke ned på interiør o.s.v og ødlegge salgsannonsen send heller en pm til selger hvor du nettopp skriver att du heller går ned 10000 i pris på grunn av grønt interiør o.s.v!!!!!!!!!!!! Så vi skal ikke svare på direkte spm? Dette er jo en kjøpetråd, ikke en salgstråd.. Min tanke er også den at jeg ville kjøpt en orginal bil, og heller chippet denne selv, har dårlig erfaring med personer som har "gjort ting selv".. Prisen var vel heller ikke for lav? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå