Espen M33 Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 Han er tydeligvis ikkje interessert i å gå ned i pris... Eg la inn bud på 165`, men einaste eg fekk til svar var ; SNAKKES!!!Seriøs selger! Med sånn arroganse så hadde jeg funnet en annen bil... just my 2 cents... Det er jo mulig at han tror han sitter på gull...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 poenget er jo at han ikke MÅ selge bilen, og da er han ikke interresert i bud 35t under prisant. \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 Dersom man overpriser bilen bør man være forberedt på å motta bud under prisantydning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 Dersom man overpriser bilen bør man være forberedt på å motta bud under prisantydning. klart det, behøver man og godta bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 Jeg skrev ikke at man må være forberedt på å godta bud, men å motta. Derfor synes jeg man kanskje bør svare saklig selv om det er et lavt bud. Mitt siste ord i saken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2007 Nei, men det går ann å ha ein imøtekommelse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 Han er tydeligvis ikkje interessert i å gå ned i pris... Eg la inn bud på 165`, men einaste eg fekk til svar var ; SNAKKES!!!Seriøs selger! Med sånn arroganse så hadde jeg funnet en annen bil... just my 2 cents... Det er jo mulig at han tror han sitter på gull...... 4 dørers bmw er egentlig mer sølv:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 Bilen er ALTFOR stivt priset. Og den interiørfargen gjør den tungsolgt. Det er ikke mange som liker den. Synes 165000 var et fornuftig bud jeg. Det var i hvertfall ikke noe skambud. Selger burde vært fornøyd med det budet. Enkelte som selger bil har rett og slett ikke bakkekontakt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 Nei, men det går ann å ha ein imøtekommelse! Helt enig i det hylland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 Jeg skrev ikke at man må være forberedt på å godta bud, men å motta. Derfor synes jeg man kanskje bør svare saklig selv om det er et lavt bud. Mitt siste ord i saken. Ingen som skrev du skrev det . Selger har jo mottatt budet, og forkastet det kanskje litt arrogant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318 Touring 04 Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 hadde min 320d 2003 mode med facelift og den nye motoren uten for salg for 200. og det vil jeg si er en mye bedere bil og mer bil for pengen den har dessuten bare rullet 100 og. min mening da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 hadde min 320d 2003 mode med facelift og den nye motoren uten for salg for 200.og det vil jeg si er en mye bedere bil og mer bil for pengen den har dessuten bare rullet 100 og. min mening da.. Det virket jo som en særdeles bra pris da. Men nå vet jeg ikke noe om tilstand og utstyr på denne bilen,så.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 E46 er litt tøff i sort med shadowline, m-front og sorte nyrer da Utfra bildene ville jeg tatt av vingen bak, men kanskje den ser bedre ut i virkeligheten..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318 Touring 04 Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 hva anngår tilsanden så har den rullet som factory car hos bmw ag. en eier før meg den store BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2007 Er jo ein feit bil da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå