Ellingsen B. Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Man får vel en 04modell for rundt 290 med M pakke og 16:9, Harman Kardon anlegg etc.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ferthux Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 jeg ville gått for den med navi hvertfall! Utstyr er dyrt ;S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Ingen har M-pakke, men denne får jeg for ca 30.000,- mindre enn en med M-pakke uten navigasjon og bi-xenon. M-pakken er definitivt den lekreste 3-serie som noen gang har eksistert, men når alt annet sportutstyr utenom understell er på plass(skal uansett senkes noe) så blir det veldig mye dyrere for noen støtfangere..? Ikke legg for stor vekt på om bilen mangler disse støtfangerne. Komplett sett fra Koed koster under ti-tusenlappen levert på døra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Det virker som om dere synes det ikke er noe problem å kjøpe en bil som har gått over 30.000km i året i tre år?Huff, vanskelig dette altså. Se litt mer en dag eller to, så må jeg sette meg i tenkeboksen... Vi har en 2003 E46 318d Touring fra 11/2002 og med den har vi også kjørt 100000 Km uten signifikante problemer. Det er en privatbil, men den brukes av og til også i sammenheng med jobben. Vi kjører imidlertid både til Norge og den franske Rivieraen et par ganger i året... og det legger nok beslag på 10-15000 Km årlig. Man bør huske på at det først er ved 25-30000 Km pr. år at man med en dieselmotor virkelig begynner å spare noen kroner i forhold til en bensinmotor. Med et godt vedlikehold og fornuftig ratting holder disse motorene normalt godt over 300000 Km... ergo er ikke 100000 Km problematisk såfremt bilen ellers er godt vedlikeholdt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Hadde gått for den øverste. 22 000km er ingentingen i forskjell nesten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2007 Man får vel en 04modell for rundt 290 med M pakke og 16:9, Harman Kardon anlegg etc.. Akkurat. Siden jeg kunne få den til 260, så er det en god forskjell. Men, den glapp så jakten fortsetter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Innovation Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Jeg er sikker på at du kommer til å bli fornøyd uansett hvilken av de to bilene du måtte velge. Det er er en fantastisk bil, så det er bare å glede seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Hadde tatt denne jeg..sjekk fargen! *sukk* http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... os=2&tot=5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Hadde tatt denne jeg..sjekk fargen! *sukk*http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... os=2&tot=5 E46 er skikkelig griselekker rød... og jeg er bare så utrolig lei av at min E46 er sølvfarget... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Januar 20, 2007 Share Skrevet Januar 20, 2007 Er til og med den Imola-rødfargen, er en individualfarge. Er litt rustrødt i den...ser bare helværst ut i virkeligheten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå