Gå til innhold

Korleis ser DIN BMW ut i dag?

Arimanni
 Share

Anbefalte innlegg

HelgePer: Har du fleire bilder av B3-en?

"Nydleg" veldt. Alt gjekk bra med dei involverte?

I dag ser iallefall min betre ut :D Har tetta hulla og fått tak i tectyl.

Var inne på Shell her i Vik og sku ha tectyl. Men han hadde ikkje sånn på boks, berre spary flaske. Men han sku nett inn i verkstaen og sjå om han fant noko. Så kom han med ei passe stor flakse som dei ikkje kunne bruke på grunn av feil med utstyret. Så den fekk eg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må ha sovet i timen eg da,hehe.... :oops:

Ser ut til at eg ligger et hestehode foran Gunnar eg da,ettersom min ombygging til M3 nærmer seg sluttstadiet :wave::sly:

Hvor mye ca har ombygging kostet? Mye jobb? Hva med evt godkjenning? Har lyst til å gjøre det samme :wink:

Kjøpte en kræsja 97 M3 cab Individual 3.2ltr i Tyskland,rep. den slik at den kunne køyres og køyrte heim. Kom på 60k totalt.

Strippa så 318'n to the bone og solgte det som var til overs,fikk da inn ca 35k. Så prismessigt har den kosta meg foreløpigt 25-30k :D Billig M3 det!

Ombygging er mykje jobb,men er jo verdt det å sjå den tar form. Eg bytta alt,absolutt alt,frå ledn.nett komplett(motor/innvendig/dash/tenning/dører osv) til sjølve cab'en(motorstyrt nå).

Har også slipt ned ved traversen bak og sveist forsterkningsplater i dørken,slik som det er org. på 3.2ltr'n. Dette pga den øka belastninga.

Hadde tenkt å lage en prosjekttråd,men det er vel kansje ikkje fore seint viss noken har intr for det??

Har plana om å få det godkjent,men ikkje før i 2011 pga avgifter(10 år i Norge). Inntil videre skal en kompis Eu-godkjenne den heldigvis :wink:

Mitt råd er: Har du tid,mykje tid,og litt peiling så kan du jo berre sette igang.

Men det er veldig mykje ut/inn og ut igjen for tilpasningsarbeid,så tolmodighet er en dyd :D

Skal skifte eine bakskjermen i veka viss eg får tid,ellers så nærmer det seg :headbang:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyvasket igår, men selvfølgelig kom det snø idag som gikk over til regn i ettermiddag :? . Trøsten er at det er -2 grader nå, så da fryser det på og Touringen holder seg kansje forholdvis rein i noen dager til :P .

Dig_kam_712.jpg

Dig_kam_710.jpg

Skal på nattevakt nå, så da får den slengt seg litt :D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...