jensemann23 Skrevet Januar 19, 2007 Skrevet Januar 19, 2007 Je fant ut følgende i dag:Det var ledningsbrudd i LED-en i vinduet , derfor det ikke blinket. Når jeg nå åpner en dør med tenningen på, blinker den raskt. Det vil si: alarmen er ikke helt død likevel...Prøvde så å poppe panseret, gå ut av bilen, låse den og vente 1 minutt, også åpne panseret.Ingenting skjedde.. Men hvis jeg åpner panseret med motoren i gang, blinker LED-en raskt, så panser-bryteren fungerer tydligvis. Men er det slik at jeg må ha en fjernkontroll til den? Fikk ikke med noen slik, jeg trodde ikke det var fjernkontroll på alle DEFA-alarmer. Bilen er fra 91.. Noen som har en fjernkontroll liggende? Og dette med emergency code skjønte jeg ikke helt..At man skal skru tenningen av og på 5 ganger, så skal LED-en blinke antall ganger i første siffer osv. Hva er vitsen med det? Da får man jo koden ut fra det? Trodde man skulle taste inn koden et sted,.. Noen som skjønner dette?, og noen som har DEFA-alarm uten fjernkontroll? Jeg har en 821 modell
Berre83 Skrevet Januar 19, 2007 Skrevet Januar 19, 2007 Har defa alarm i min bil, men den ble ettermontert i bilen etter at jeg hadde kjøpt den. Var med to fjernkontroller til alarmen der, men jeg er ikke sikker på hvilken type defa alarm det er. Jeg er ganske sikker på at du får kjøpt de fjern kontrollene for seg sjøl, men de må kodes sånn at de virker på din bil.
Diesel power Skrevet Januar 19, 2007 Skrevet Januar 19, 2007 821 trenger fjernkontroll. Disse får du kjøpt hos alle forhandlerer av DEFA, men tror du må ha serienr. på alarmen tilgjengelig. Dette står på sentralen. For å få meldt opp ny fjernkontroll trenger du koden til alarmen. Har bruks og monteringsanvisninger liggende, men dette får du også der du kjøper fjernkontrollen.
jensemann23 Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Skrevet Januar 22, 2007 Hva koster en ny fjernkontroll?
Marius2002 Skrevet Januar 22, 2007 Skrevet Januar 22, 2007 DEFA fjernkontroll 1:1 - Pris: Kr. 390,- ALARMER >> Bilalarm: http://www.bilradiospesialisten.no/prod ... php?id=169 eller DEFA fjernkontroll 3:1 - Pris: Kr. 395,- ALARMER >> Bilalarm: http://www.bilradiospesialisten.no/prod ... php?id=170 der har du to typer DEFA fjernkontroller.
StigJ Skrevet Januar 22, 2007 Skrevet Januar 22, 2007 Du trenger bare 1:1 fjernkontrollen. Den andre er grei hvis du har flere biler med DEFAalarm. Da kan den programmeres opp mot opptil 3 biler. Eller så kan man styre åpning av takluke, bagasjelokk eller andre gøyale ting. Men dette krever noen tilleggsmoduler.
JE Motorsport Skrevet Januar 22, 2007 Skrevet Januar 22, 2007 Jeg har en ny ubrukt fj.kontroll liggende(sammetype som den på bildet),dersom du er interessert i å kjøpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå