krza Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Noen som har link til hvor man kjøper sånn midtstilt ramme til uorginal spiller? Fant det ikke i noen andre tråder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard1 Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Vet Bug Boys i Fredrikstad har sånne rammer, men tror ikke dem har internettside. Tlf.: 69 31 56 00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2007 Okey, takker! Men husker jeg så Fredrik poste en link til disse for en stund siden, men fant ikke posten, så håpet han kanskje sku svare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 http://www.mybimmer.net/e46_centered.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 Jeg fikk beskjed om att det ikke gjikk å ha sentrerte på europeiske biler der jeg kjøpte adapteren min?? var ikke plass på høyre siden. stemmer dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 Både ja og nei. De sier det nok fordi man må kappe vekk litt plastikk som står i veien. Men det er fullt mulig. Egentlig ganske enkelt. Den værste jobben er vel å få tak i den ramma... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå