K.T Skrevet Januar 20, 2007 Share Skrevet Januar 20, 2007 Da var det en E30 mindre igjen Var ute å kjørte sist uke, den 12 januar for å vere nøyaktig..Låg bak et stykke bak en blå Toyota Avensis, da denne svingte inn på en parkerings lomme på andre siden av veien ved en blomster butikk der vor jeg bor..Dette er daglig kost, mange benytter denne lommen da butikken ligger helt oppi veien..Det går også an å parkere ved butikken men det er litt trangt, så di fleste benytter denne lommen..Men, tilbake til saken..Avensis`n svinger inn i denne lommen, å uten forvarsel så svinger bilen tvert over vegen..Da va jeg omtrent forbi..Treffer bilen i venstre bakdør, og blir da slengt inn i butikkvegen og stopper der..Sjåføren som kjørte Toyota`en fant ut det var bedre å parkere på andre siden av veien istedet pga det var dårlig vær, og ikke ville bli våt..Sjåføren som var en eldre dame, såg ikke i hverken speil eller over skulderen før hun svingte..Ikke et bliklys, ingenting som kunne tyde på at hun ville svinge..Alt i alt så gikk det jo bra med alle, men det er surt å miste bilen på denne måten..Bilen fikk omfattende skader på begge sider, å forhjulstillingen knakk også på høyreside..Hun tok på seg all skyld på stedet, så nå venter jeg berre på hva forsikringsselkapet har tenkt å gjøre me bilen min..Har mine tvil på at di fikser bilen, blir nok for dyrt og dermed kanskje kondemnert.. Hadde vudert å selge bilen til våren for å kjøpe ny, men jeg ville ikke at det skulle skje på denne måten..Her er noen bilder fra ulykkesplassen, tatt med mobilkamera.. Slik så bilen ut tidligere i høst.. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=33507&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 20, 2007 Share Skrevet Januar 20, 2007 huff da! det var jo synd. E30`n din var jo virkelig pen også! Menmen, godt ingen ble skadd.. close call til butikkvinduet da by the way Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 20, 2007 Share Skrevet Januar 20, 2007 Trist at det skulle gå slik med bilen, men var bra at det gikk bra med alle involverte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Januar 20, 2007 Share Skrevet Januar 20, 2007 Kjipt, var en veldig fin e30 du hadde også Strøken Får håpe det går bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Januar 20, 2007 Share Skrevet Januar 20, 2007 Huffda, kjipt med e30`n. Håper forsikringsselskapet betaler det bilen er verdt og at du blir fornøyd med ny bilen hvis den blir kondemnert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Januar 20, 2007 Share Skrevet Januar 20, 2007 du har full kasko sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.T Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2007 du har full kasko sant? Nei, har nok ikke det..Bilen var kun forsikret med ansvar forsikring Men siden ikke dette var min feil, må jeg vente til forsikringselskapene blir enige om hvordan di skal gjøre det..Det er hennes forsikringselselskap så må ta takst på bilen osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Januar 20, 2007 Share Skrevet Januar 20, 2007 Uff! Det der så virkelig kjipt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 ex Skrevet Januar 20, 2007 Share Skrevet Januar 20, 2007 Det spiller ingen rolle om man har kasko så lenge motpart har skyld i ulykken. Det går da kun på hennes forsikring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T Y racing Skrevet Januar 20, 2007 Share Skrevet Januar 20, 2007 du har full kasko sant? Nei, har nok ikke det..Bilen var kun forsikret med ansvar forsikring har ingenting å si så lenge andre part har innrømmet skyld. hvis du vil kan du beholde bilen å fikse skadene selv,men da får du ikke tilbake like mye penger som du ville ha fått ved kondemenering. men da har du jo et prosjekt å bygge på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Januar 20, 2007 Share Skrevet Januar 20, 2007 For et "vrak" gir du jo 1500kr da..Var ihvertfall det jeg måtte gi for min e30 etter forsikrings oppgjør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T Y racing Skrevet Januar 20, 2007 Share Skrevet Januar 20, 2007 ja, men tviler på at du får kjøpt vraket for 1500 kr av forsikringsselskapet,er litt usikker,men kommer kanskje litt ann på verdien av bilen.. kjøpte ut en golf vr6 jeg vraka for mange år siden betalte 28.000.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Januar 20, 2007 Share Skrevet Januar 20, 2007 ..Sjåføren som var en eldre dame, såg ikke.. Neimen har du sett hehe! Nei det var virkelig synd med bilen din Kai.. Hvem skal jeg nå ta "E30 bilder" med!? Her er ett bilde fra gode gamle dager... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Januar 20, 2007 Share Skrevet Januar 20, 2007 Huff. Stakkars e30. Fikk litt vondt inni meg nå, håper jeg aldri må se gullet mitt sånt. Kondolerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen///M Skrevet Januar 20, 2007 Share Skrevet Januar 20, 2007 kjipt var borti noe lignenes med min bil for ikke så lenge siden, var ei kjerring så bare kjørte rett ut forran meg å jeg moste heile fronten på bilen min. men det var hennes feil å fikk igjen det dobbelte av det jeg hadde fått viss jeg hadde solgt bilen å når det i tilleg var en skropel jeg hadde da så gjor det ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå