Gå til innhold

Hvor og når kjører du fort/tester din bmw?

TheMan
 Share

Hvor og når kjører du fort/tester din bmw?  

134 stemmer

1. 1. Hvor og når kjører du fort/tester din bmw?

• Midt på natten på øde landevei
      77
    • Hvor som helst, spiller ingen rolle
      23
    • På vei til jobb
      7
    • Tester gjerne bilen i 50 sonen
      3
    • Kjører ikke fortere enn fartsgrensen
      26

Anbefalte innlegg

herregud, de fleste steder i norge er den høyeste fartsgrensa 80 uansett hvor bra veien er. f.eks E6 Okstadbakken i trondheim, er perfekt å kjøre fort både opp og ned. 100% forsvarlig å kjør 250km/t der så lenge det ikke er mye trafikk. og der er fartsgrensa satt til 80!!! en 3 felts motorvei strekning på 3km! de som mener det ike er forsvarlig å kjøre fort i den bakken kan umulig ha peiling på å håndtere en bil!

lave fartsgrenser er bondevik faktor. vet ikke med dere men jeg HATER i allefall den fyren. :D

Det er mange steder på Autobahn der fartsgrensen av ulike årsaker er f.eks 100 Km/t... selvom motorveiens standard i prinsippet er godt nok for 300 Km/t. Regler er til for å følges og hvis du ønsker å endre på reglene i samfunnet bør du forsøke deg på en karriere som politiker istedenfor å blåse deg opp på nettet. Det er imidlertid et stort spørsmål om du med dine holdninger evt. kan klare å bli mer populær enn f.eks Bondevik... :wink:

hehe det jeg skrev der er vel på en ekstrem måte basert på hva Frp egentli vil få til her i norge ang veinett og fartsgrenser. tror ikke fartsgrensene noen gang vil bli så mye her til lands men. 110- 120 burde ikke vært noe problem. å er vel mest damer og folk som ikke liker bil som ikke ville være enig i det som du skrev mest sannsynlig. om du er en "hun" eller bare uintressert i bil skjønner jeg ikke hva du gjør her på forumet:)

og det er ikke alle som er helt enig i alle dissel atterlige veireglene som deg skjønner du. og hender det seg man følger egne regler. som i mange tilfeller kan være like så bra.

sånn er det med det. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da må du ha kjørt MYE over 200km/t

Neppe, det er kun isbilen som har har toppfart på over 200 av de bilene jeg har hatt, og det er jo leggetid for lengst før den når slike hastigheter..

Så da kan du egentlig ikke uttale deg om hvordan det er å kjøre fort da... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og det er ikke alle som er helt enig i alle dissel atterlige veireglene som deg skjønner du. og hender det seg man følger egne regler. som i mange tilfeller kan være like så bra.

Har jeg skrevet noe om at jeg mener at det du kaller "veireglene" ikke bør endres i Norge ?... Det jeg forsøker å poengtere er at hvis alle skulle tenke som deg (og ferdes i trafikken deretter) hurtig ville medføre anarkistiske tilstander. Du er nok bare ung eller umoden... eller begge deler. Jeg er nok også mer interessert i fremkomstmidler og har mer erfaring som bilfører enn du tilsynelatende er klar over... og i tillegg respekterer jeg i motsetning til deg lov og orden... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at det flere steder burde vært øket fart er sant nok,men å hevde at det er forsvarlig å kjøre 200-250 er bare useriøst. det vil jo bety at ingen uforutsette ting kan skje og at alle som kjører må være synske. men å øke fra 80 til 100 på enkelte strekninger er nok realistisk.

når jeg ser hvor håpløst dårlig mange er til å oppfatte ting,planlegge og få andre til å skjønne hva de vil i de lovlige hastigheter så tør jeg ikke tenke på hvordan trafikken hadde sett ut med fri fart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg skrevet noe om at jeg mener at det du kaller "veireglene" ikke bør endres i Norge ?... Det jeg forsøker å poengtere er at hvis alle skulle tenke som deg (og ferdes i trafikken deretter) hurtig ville medføre anarkistiske tilstander. Du er nok bare ung eller umoden... eller begge deler. Jeg er nok også mer interessert i fremkomstmidler og har mer erfaring som bilfører enn du tilsynelatende er klar over... og i tillegg respekterer jeg i motsetning til deg lov og orden... :lol:

hehe, mer moden tror jeg ikke du er. mer arfaren kanshe. jeg respekterer også lov og orden, til en viss grad. det må settes grenser hvor pirkete lover og regler også skal være. jeg følger stort sett loven, men samtidig beholder friheten til en viss grad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke no problem å kjøre over 200 i norge om man har bil til det.
si det til onkel når du blir stoppa i den farta 8) Det veit jeg om en som gjorde når han blei stoppa i 180 i 80 sona og onkel lurte på hva i ¤"*%!# han dreiv med, svarte han så elegant: jeg har bil til det, da er du kald 8)

Du er ikke bare kald hvis du svarer på den måten... du er også totalt idiot. Trolig blir det et krav å finne ut om du er strafferetslig tilregnelig før en evt. dom i saken... :roll:

ja trukke han er den skarpaste kniven i skuffen :lol: han kjørte en bmw da har jeg også hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...