Ellingsen B. Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Se der ja! Jeg kommer garantert, men det blir ikke noe kjøring på meg siden bilen ikke er klar, men jeg hjelper selvsagt til hvis det er behov for det! Jeg har en skiftnøkkel du kan låne av meg hvis du trenger Fredag 18mai må vel være en knall dag for de aller fleste..Håpe ikke alle er fyllesjuke Jeg skal ihvertfall sitte på noen runder med deg mr Ellingsen.. Så blir det litt inboard. Det spørs på vekta di maze hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Dette høres veldig bra ut! skal ikke se bort i fra at jeg kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Jeg har en skiftnøkkel du kan låne av meg hvis du trenger Verktøy har jeg, så det er ikke problemet.. Du kan komme å pusse opp huset mitt, så kan jeg skru bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Ellingsen: Jeg er lett som en fjær..... hehe.. Kameraet veier nok like mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Dette skal jeg ha med meg i år!!!!! Blir det opprettet en annen tråd for påmelding eller sender jeg bare pm til gunnar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Dette høres bra ut! Jeg er klar, og kan også melde meg som flaggvakt, så jeg får knipset noen gode bilder! Videokameraet blir nok også med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Flott at dato er satt allerede, jeg kommer. Ønsker å ha mange mil på bane i år, må få brukt opp sommerdekka. Jeg er så lei av de Khumo dekka som står på Touringen, makan til slitesterke dekk har ikke jeg hatt før . Supert at det er helga før CCN også da, så blir man litt varm i trøya til den helga også . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Februar 6, 2007 Share Skrevet Februar 6, 2007 Dette skal jeg ha med meg i år!!!!!Blir det opprettet en annen tråd for påmelding eller sender jeg bare pm til gunnar? Informasjon og påmelding vil komme senere når flere detaljer er spikret. Men du kan sikre deg plass allerede nå ved å sende en PM til Gunnar og melde deg som flaggvakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 6, 2007 Share Skrevet Februar 6, 2007 Jeg har en skiftnøkkel du kan låne av meg hvis du trenger Jeg har lært at det heter fløttnøkkel i Østfold. Har jeg rett og slett blitt lurt?? Fredag 18mai må vel være en knall dag for de aller fleste..Håpe ikke alle er fyllesjuke Ja, jeg håper det er en bra dag. Man må vel klare å holde seg litt i skinnet, eller? Det blir en tidlig morning for de fleste av oss. Uansett var det ikke akkurat flusst med alternativer. Denne dagen var jo også egentlig tatt, men Rudskogen fikk en avbestilling som jeg rakk å slenge meg med på.. Det eneste problemet med 18 mai er at det er en forferdelig tidlig dato å få ferdig en bil som står uten motor og ledningsnett 10 uker må da gå. Jeg har også bil uten motor og ledningsnett.. og understell.. Jeg lurte bare på om denne datoen er endelig, for da jeg jobber i nordsjøen og vil gjerne være med betyr det at jeg må bytte og ordne noen uker for å få det til. Såvidt jeg har forstått på Rudskogen, så er denne datoen vår, og reservert på oss frem til og med forfallsdato på innbetaling av 25% av leiesummen (som jeg enda ikke har fått). Med andre ord skal denne datoen være vår så sant jeg betaler inn 25% innen fristen. I tillegg skal resterende 75% betales innen 2 måneder før treffdatoen. Alt dette ordner jeg selvfølgelig. Det er ikke oss det skal stå på om ikke datoen går i boks... Påmeldinger blir det klargjort for etterhvert - først og fremst må vi ha i boks banemannskap. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Februar 6, 2007 Share Skrevet Februar 6, 2007 oyooy! dette høres bra ut nå må jeg bare planlegg å få kjøpt bil rundt mai tider Hvis det er noen som selger en E36 320i (1992) coupe/sedan rundt mai tider sør i landet er det bare å si i fra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 6, 2007 Share Skrevet Februar 6, 2007 Jeg er med Kanskje jeg får lurt 7'ern utpå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 6, 2007 Share Skrevet Februar 6, 2007 gleder meg allerede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 Hmm.. lurer på hvordan det blir med diseseldråg på bane. Og Gunnar fløttnøkkel er nok ikke så utbredt enda. Hartgecab her som begynte med det tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 Hmm.. lurer på hvordan det blir med diseseldråg på bane. Uten 400kg anlegg bakerst går det nok bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 Hmm.. lurer på hvordan det blir med diseseldråg på bane. Og Gunnar fløttnøkkel er nok ikke så utbredt enda. Hartgecab her som begynte med det tror jeg. Satt på med en e60 530d "dieseldråg" i fjor, og det flytta seg hvertfall imponerende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå