Gå til innhold

blir det noe banekjøring med "bimmers" til sommern

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 192
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du som skryter så av bilen din Fredrik må vise oss hva den er god for på banen ;)

Hehehe... det hadde jo vært litt artig å kunne holde følge med noen av dere andre med mine 115 dieselhestekrefter og 205/55-16 dekk... :wink: ... Ellers begynner det å bli seriøst mange år siden jeg sist kjørte på en bane og som Raymond er inne på går det derfor helt sikkert fort nok med en 318d. Jeg får satse på at rutinen og erfaringen kan kompensere litt for manglende effekt og teknikk. En FTK søknad kan jo også komme godt med... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar med hele ordningen jeg.. :D hehehe..

Skal da ha med M3'n nedover, så kan jo hende jeg prøver den en liten tur på banen, bare får å ha prøvd den liksom. Men noe voldsom kjøring blir det ikke. Dette er bilen jeg skal ta vare på.. (Så lenge det går. :D)

Men om vi er 4-5-6stykker som filmer så er det fortsatt 40-50stk som kjører, så det skal nok gå bra. :) Artig å ha noe av det på tape til senere. Jeg har planen klar om hvordan filmen skal se ut så.. Mangler bare å få filmet det da. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhåpentlig vis får jeg kamera utstyret mitt, før treffet. Vis det hadde vært intresse for det, kan jeg ta forskjellige photoshoots, av bilene som kommer? Og kan da eventuelt få disse printet opp til bilder, eller bare få de tilsendt på mail.

Hadde det vært intressant? Er ikke sikkert på pris, vis de skal bli printet ut, men finner nok ut av det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhåpentlig vis får jeg kamera utstyret mitt, før treffet. Vis det hadde vært intresse for det, kan jeg ta forskjellige photoshoots, av bilene som kommer? Og kan da eventuelt få disse printet opp til bilder, eller bare få de tilsendt på mail.

Hadde det vært intressant? Er ikke sikkert på pris, vis de skal bli printet ut, men finner nok ut av det! :)

Photoshoot er bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Photoshoot er bra :D

Jepp. Skal satse litt i foto nå tror jeg. Søke meg inn på medier og kominikasjon, iallefall vis ikke jeg kommer inn på motorsport linja.

Bildene blir tatt med et Canon EOS 400d, med "litt" ekstra stæsj. Nesten litt skremmende, jeg får NESTEN en S14 motor for samme prisen.. :oops:

Men iallefall. Vis det blir photoshoots, så blir det ikke noe penger involvert, vis ikke dere føler veldig for å gi meg penger for det da!

Håper også at Gunnar ser PM'en min snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...