Gå til innhold

forslag til billig og liten 4wd.

compact
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, nå er vinteren kommet for fullt her. har spunnet meg fast en del ganger og begynner å bli møkka lei, selv om det er arti å leke seg litt av å til. Nå lurer jeg på å kjøpe meg en billig 4wd, har du forslag blir jeg glad for å høre det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeep Cherokee er nok greie biler. En nabo har en eldre Cherokee og han er meget fornøyd.. Ser litt på Cherokee om dagen og man får en grei en for rundt 40 000kr...

en Jeep Cherokee blir vel noe for stor. men uansett takk for tipset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeep Cherokee er nok greie biler. En nabo har en eldre Cherokee og han er meget fornøyd.. Ser litt på Cherokee om dagen og man får en grei en for rundt 40 000kr...

en Jeep Cherokee blir vel noe for stor. men uansett takk for tipset :)

Ok.. Hva med en Lada Niva..? Har kjørt Niva mange ganger og kan vikrelig skrive under på at det er en artig liten tass. Den kommer seg meget godt frem og fungere glimrende som jordebil. Stiv pris er det heller ikke på de..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, nå er vinteren kommet for fullt her. har spunnet meg fast en del ganger og begynner å bli møkka lei, selv om det er arti å leke seg litt av å til. Nå lurer jeg på å kjøpe meg en billig 4wd, har du forslag blir jeg glad for å høre det :wink:

E30 325iX :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.. Hva med en Lada Niva..? Har kjørt Niva mange ganger og kan vikrelig skrive under på at det er en artig liten tass. Den kommer seg meget godt frem og fungere glimrende som jordebil. Stiv pris er det heller ikke på de..

Det tror jeg også kan være et godt tips, men se opp for rust. Det blir jo hevdet at hvis du skal kjøre bil til Vladivostok er det kun en Lada Niva som kan klare turen... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...