Gå til innhold

forslag til billig og liten 4wd.

compact
 Share

Anbefalte innlegg

Corolla STV med 4WD. Rimelig og driftsikker. Eller Toyota Tercel, men det blir nok litt for gammelt igjen. Vi kjøpte ny slik i 1986 og kjørte 270.000 km før den var moden for utskifting for et par år siden (rustangrep- toyotas største fiende). Ellers en fantastisk vinterbil og kvalitet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Suzuki Swift gti er både liten og billig. Og med sin motor på 1,3liter så tviler jeg på at det blir noe gtiforsikring heller ;)

Arti bil :D

Swift Gti har ikke 4wd da, så da blir vitsen litt borte... Og jo da, Swift Gti er dyre nok å forsikre de!!

Nei, kjøp deg en justy du nabo. Billig i drift og går som ei bøtte drit med sine 3 små sylindre!

Skal det eventuelt være en lekebil så klin til med en 100.000,- og kjøp en Celica GT4. Makan til lettbalansert 4wd skal man lete lenge etter!!

Så lenge man holder seg unna trimming så er de meget driftsikre også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suzuki Swift gti er både liten og billig. Og med sin motor på 1,3liter så tviler jeg på at det blir noe gtiforsikring heller ;)

Arti bil :D

Swift Gti har ikke 4wd da, så da blir vitsen litt borte... Og jo da, Swift Gti er dyre nok å forsikre de!!

Stemmer vel kanskje det ja når jeg tenker meg litt om.

My bad :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står ikke så mye om verken prisnivå eller brukskriterier utover 4x4...

Trenger du en personbil, bakseter,bakkeklaring?

Hvis jeg skal skal foreslå en billig vinterbil for bruk i både snø og terreng (siden flere av de andre bilene her er familiebiler til "asfaltbruk") kan jeg jo for eksempel nevne at både Toyota Hi-Lux (pick-up) og Mercedes Geländerwagen kryper ned mot 20-30.000,- for tiden. Kan ha mye moro med de bilene, men de er ingen racer-biler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suzuki swift ser ut som en morro liten bil. Man får vel den med 1,6l hvis man importerer selv?

Ja, den gamle Swift -> 1995 får man med 1.6 og 4WD. Men det er en skikkelig gammalmannsbil!!

Ikke tror jeg det vil være noe sjakktrekk økonomisk sett å importere en sånn en heller.

Den nye swift er en morsom liten bil, men fåes desverre kun med 1,3 liters motor sammen med 4WD. Den er levert som 1,5 med FWD i Europa, og som 1,6 Sport i Japan. Sistnevnte er vistnok en morsom liten sak, men den er jo en gnager....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og måtte bare :P

http://www.youtube.com/watch?v=amcqTohsRp0

http://videos.streetfire.net/search/cit ... 50ba08.htm

Og ja det der er gti versjonene :)

subaru L1800 er og artige 4x4 vinterbiler.. dei kommer og med turbo, en skikkli sleeper ;)

Eg og en kompiss har filma litt når vi kjører citroen og subaru i vinter, kan kanskje slenge den filmen inn i denna tråden her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...