Evopower Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 Corolla STV med 4WD. Rimelig og driftsikker. Eller Toyota Tercel, men det blir nok litt for gammelt igjen. Vi kjøpte ny slik i 1986 og kjørte 270.000 km før den var moden for utskifting for et par år siden (rustangrep- toyotas største fiende). Ellers en fantastisk vinterbil og kvalitet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Suzuki Swift gti er både liten og billig. Og med sin motor på 1,3liter så tviler jeg på at det blir noe gtiforsikring heller Arti bil Swift Gti har ikke 4wd da, så da blir vitsen litt borte... Og jo da, Swift Gti er dyre nok å forsikre de!! Nei, kjøp deg en justy du nabo. Billig i drift og går som ei bøtte drit med sine 3 små sylindre! Skal det eventuelt være en lekebil så klin til med en 100.000,- og kjøp en Celica GT4. Makan til lettbalansert 4wd skal man lete lenge etter!! Så lenge man holder seg unna trimming så er de meget driftsikre også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 suzuki sj410/413 noe kaldt men god fremkommelighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3E3083 Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Jeg har en Rocky med nye nokia piggdekk som skal selges nå, Eu godkjent. 6000kr, billig...den skal bort pga ny bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Suzuki Swift gti er både liten og billig. Og med sin motor på 1,3liter så tviler jeg på at det blir noe gtiforsikring heller Arti bil Swift Gti har ikke 4wd da, så da blir vitsen litt borte... Og jo da, Swift Gti er dyre nok å forsikre de!! Stemmer vel kanskje det ja når jeg tenker meg litt om. My bad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 anbefaler deg seff en subary justy jeg siden jeg har en hehe. er morsomme biler å kjøre også bruker de minimalt med bensin;) og de kommer faen meg opp overalt:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Subaru Justy eller pick-up Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2007 jysty er nok den mest gunstige bilen tror jeg...men den impreza'en som ble nevnt tidligere her i tråden var heller ikke til å forakte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 mazda b2500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Det står ikke så mye om verken prisnivå eller brukskriterier utover 4x4... Trenger du en personbil, bakseter,bakkeklaring? Hvis jeg skal skal foreslå en billig vinterbil for bruk i både snø og terreng (siden flere av de andre bilene her er familiebiler til "asfaltbruk") kan jeg jo for eksempel nevne at både Toyota Hi-Lux (pick-up) og Mercedes Geländerwagen kryper ned mot 20-30.000,- for tiden. Kan ha mye moro med de bilene, men de er ingen racer-biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cypher Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 VW Golf 2 Syncro! Genial vinterbil, liten og lett, og kommer seg fram overalt nesten;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Suzuki swift ser ut som en morro liten bil. Man får vel den med 1,6l hvis man importerer selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Suzuki swift ser ut som en morro liten bil. Man får vel den med 1,6l hvis man importerer selv? Ja, den gamle Swift -> 1995 får man med 1.6 og 4WD. Men det er en skikkelig gammalmannsbil!! Ikke tror jeg det vil være noe sjakktrekk økonomisk sett å importere en sånn en heller. Den nye swift er en morsom liten bil, men fåes desverre kun med 1,3 liters motor sammen med 4WD. Den er levert som 1,5 med FWD i Europa, og som 1,6 Sport i Japan. Sistnevnte er vistnok en morsom liten sak, men den er jo en gnager.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastbmw Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 citroen AX 1.4 i 4x4 !! kjører slik en nå mens det er snø! og TRU meg det er artige biler... 96 mod med varme i seter og bryter til sperr bak skal vere på eller av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastbmw Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 og måtte bare http://www.youtube.com/watch?v=amcqTohsRp0 http://videos.streetfire.net/search/cit ... 50ba08.htm Og ja det der er gti versjonene subaru L1800 er og artige 4x4 vinterbiler.. dei kommer og med turbo, en skikkli sleeper Eg og en kompiss har filma litt når vi kjører citroen og subaru i vinter, kan kanskje slenge den filmen inn i denna tråden her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå