larserso Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Hei! Håper noen her kan hjelpe meg med felgtips! Jeg skal ha felger til E46 touring, men synes det er en jungel å velge blant... Under har jeg listet tre jeg synes er veldig fine. Hva synes dere? Og har dere evt. andre tips? Det skal være 18". Jeg har ikke sjekket data på disse forskjellige felgene, men går utifra at de fleste felger kan kjøpes med tilnærmet inpress ET 42 og riktig boltsirkel? Hvor stort avvik kan det evt. være på innpress før man får problemer? Felg 166: Felg 162: Felg 124: Jeg har litt sansen for de til nye 3-serien selv (altså de i midten), eller M5-felgene. Jeg har ikke sett felg 162 på noen E46, men noen har kanskje bilde? Si deres mening og gjør forhåpentligvis mine tanker litt klarere Mvh LE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 De øverste, felg 166 ! Du skulle satt opp en vote på felgene også Bare å edit'e første tråden din larserso, så ser du lettere hva som blir stemt på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 De øverste er veldig fine, eller hadde noen kantfelger gjort seg på en E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villi Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 I 18" ser felg 166 så små ut, de felgene rett under, er egentlig til E90, men de er veldig fine på E46 også, har jobba på BMW for litt sia, og det ser veldig bra ut med felg nr.2.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Jeg synes felg 162, den i midten. Felgene ser større ut på bil enn alene!! kan sende deg bilder av de på 1 serie, z4 og ny 3 serie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Alle disse felgene er greie, men den øverste er klart finest. MEN. Tror ingen av disse vil passe særlig bra på E46. De passer ikke med bilens linjer. F.eks. den øverste er laget for E60 og passer veldig godt til denne. Jeg har sett denne felgen på E34, E39 og E46. Det så ok ut på E39, men så helt malplassert ut på de to andre. De to nederste tror jeg vil passe enda dårligere på E46. Synes E46 er finest med en klassisk kantfelg eller spilefelg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 166`erne så fine ut.de andre var liksom litt for "X 5" preg over dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2007 Jeg synes felg 162, den i midten. Felgene ser større ut på bil enn alene!! kan sende deg bilder av de på 1 serie, z4 og ny 3 serie. Send gjerne bilder larserso@online.no Takk for mange tilbakemeldinger! Ser det er noen som nevner at kantfelg ville gjort seg bedre. Er det noen som har forslag til det eller? Synes det er vanskelig å finne fine og elegante felger som matcher. Selv så synes jeg 166 kan være fin på E46 utifra bilder. http://www.bimmers.no/modules.php?set_albumName=PIB&id=S3010311&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_photo.php Men, kan tenke meg at 162 er kanskje finere, men det har jeg altså ikke sett. Må leke litt i Photoshop, men får godt inntrykk av å høre med folk som har sett tingene "live" enn et modifisert bilde. -LE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Skal sende eller poste bilder her, men mangler bilder av 3 serien på denne pcen. Har mine felger i oslo, så hvis du er i tvil så er det bare å prøve de på, så ser du hvordan de blir! Viktig å finne riktige felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2007 Mange takk milhouse! Grunnen til at jeg spør her er at jeg har mulighet for å prute med et sett dekk og felg til hyggelig pris når jeg skal kjøpe bil nå. Har derfor begrensede muligheter for å prøve og se. Om det ikke blir så jeg tar med felger likevel så kan jeg ta kontakt Vet du forresten om det er andre enn originale BMW-felger å få kjøpt av de? Ser ikke så mange på nettbutikker rundt omkring. Jeg ser også at Bryston Vision kan se fint ut. Noen som vet om forhandlere eller pris på de? Eller evt noe som ligner om de er dyre. Takk for hjelpen til nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 www.gs-bildeler.no har litt utvalg i felgpakker. Ellers har også http://www.gundersen-sportscar.no/ en del fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard1 Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Sjekk ut http://www.martins.no Der er det sånn "felg på bil" Syns forresten M3 felger ser bra ut på E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 http://www.autogrip.no/ de har noen replica felger. Er en del av stenshagen sitt opplegg. Jeg fikk grei pris på felger når jeg kjøpte bilen min der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 http://www.autogrip.no/ de har noen replica felger. Er en del av stenshagen sitt opplegg. Jeg fikk grei pris på felger når jeg kjøpte bilen min der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Finner ikke bildene av 3 seriene. Sorry. Hvor er det du har tenkt til kjøpe bil hvis du vil svare på det? Her er bilder av de miderste felgene i 18 på 1 serie. samme felger på z4, foran er det 19 bbs samme her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå