Øyvind81 Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Fjernkontrollen til webastoen min har plutselig sluttet å virke, utrolig irriterende! Noen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Jeg bare gjetter rått, kan det være batteriet i fjernkontrollen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind81 Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2007 Jeg bare gjetter rått, kan det være batteriet i fjernkontrollen? Er ikke batteriet, det begynner å blinke lyset som det skal når jeg slår den på, men ingenting hender... Har prøvd begge fjernkontrollene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind81 Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2007 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Vår portåpner blinker som normalt når batteriene begynner å bli dårlig, men med dårlig batteri virker det som om den ikke sender langt nok og porten åpner ikke. Ville derfor forsøke med nye batterier da det er et enkelt og billig alternativ. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind81 Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2007 Da må jeg prøve det. Takk for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind81 Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2007 Fungerer som bare det nå med nye batteri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Er sånn med nøkla til bilen min og hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå