BalleKnalle Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 Gleder meg... Er det bare å ta med seg disse filene på dvd plate f.eks til noe industrikopi/reklame firma så er det mulig å få de trykt i plakatformat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2007 ja eller. Cd plate. hvis du ikke skal ha så mange. De er vel laget for å printe ut plakater i ca 60x30cm eller no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 få ut info om adr. vi kan finne dem på da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 Ta det med ro her kommer adressen. Har vært ute i går. Som sagt på sia... prøv og ikke ta alle bildene... blir så sykt mye traffikk på sia mi da, har kun rundt 100gb transfere i månden. men kos dokker http://plakat.johjoa.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 Skulle jo fått tak i av de andre m modellene også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 Skulle jo fått tak i av de andre m modellene også Ser jeg ingen grunn til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2007 Skulle jo fått tak i av de andre m modellene også Ser jeg ingen grunn til Helt enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 nettleseren min begynner bare å starte quicktime når jeg trykker på en av bildene, hva er feilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 Takker så mye! Lastet ned 2. Nå er det bare å finne ut hvor jeg kan få dem ut i skikkelig kvalitet og størrelse til en OK pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 Supert!! slike plakater har jeg hatt lyst på lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 Supert! Nå skal både gutterommet og verkstedet få veggpryd! Regner med at en viss person ved navn Otto i nabobygda order dette for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 nettleseren min begynner bare å starte quicktime når jeg trykker på en av bildene, hva er feilen? du høyreklikker på bildet, og deretter "lagre mål" .. så finner du en plass å lagre de.. Deretter trykker du "lagre". Så begynner nedlastingen. Funket fint med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 Supert! Nå skal både gutterommet og verkstedet få veggpryd! Regner med at en viss person ved navn Otto i nabobygda order dette for meg Si ifra så fort du vet hvor mye han skal ha pr stk da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 Supert! Nå skal både gutterommet og verkstedet få veggpryd! Regner med at en viss person ved navn Otto i nabobygda order dette for meg Si ifra så fort du vet hvor mye han skal ha pr stk da! har akkurat sendt mail til Dag. så får vel tilbakemelding imorgen på en realy nice nice price på plakatene da.. Skal jeg bestille til deg samtidig da jeg får prisen? Og til deg ODDIS?? får sikkert litt bedre pris om vi bestiller 15 plakater samtidig. istedenfor 5 og 5 og 5...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 Tusen takk! Laster ned 2-3 stk nu, så brenner jeg dem ut å fikser plakat Hvis dere mangler serverplass, så send bare en PM. Har flere terra ledig i parken på jobben. Uten noen form for transfer-limit, seff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå