Nino Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Skulle bare innom en kompis på jobben hans og høre på pris på noe arbeid. Og da jeg trasker inn døra. Hva møter meg da? Jo denne ble mange fort et par timer der. under panser, bil, bagasje sitte i f.sete osv osv. produksjonsnr 83. men, nok prat: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Ingen bilder av interiør eller under panser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 fy steike Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2007 rakk ikke av det hadde ikke batteri på tlf. muligens jeg tar meg en tur ned etterpå og tar noen flere bilder =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Det er fler av dem i Norge ja.. Kompis av pappa Har en helt lik bare at den er rød.. Er vel ikke så mange av denne.. i Norge ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Er nok ikke mange av disse i Norge nei. Det er nok heller ikke all verden av de i andre land heller. Det ble produsert bare 97 eksemplarer av B12 5.0 og 57 eksemplarer av B12 5.7.. En lekker bil uten tvil..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 få steike så fin bil:P skulle gjerne ha hatt et eksemplar av disse i garagen:Phehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Er nok ikke mange av disse i Norge nei. Det er nok heller ikke all verden av de i andre land heller. Det ble produsert bare 97 eksemplarer av B12 5.0 og 57 eksemplarer av B12 5.7.. En lekker bil uten tvil..! Det er korrekt, men er vet du også at spesielt Sverige, men også Norge er blandt de land det er flest Alpina´er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Eieren av bilen hadde sikkert satt pris på at skiltene ble sladda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Sjelden og pen bil Men hadde jeg vært eieren som hadde satt den på verksted, og funnet bilder av den på nett etterpå, hvor det står at halve byen hadde prøvesittet/klådd på den osv., ville jeg blitt lettere arg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Denne bilen er bare nydelig. Den står i alle fall høyt oppe på min uoppnåelige ønskeliste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Hvis dette er en kundebil syns jeg det er dårlig gjort å legge ut bilder av skiltnummer og slikt for hele verden.. Men det var en pen bil, det var det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Kjempefin, - men tillater meg å synes det er helt feil felg på en så spesiell bil. Eieren bør være ganske så pedantisk siden han/hun har gått til anskaffelse av en slik perle, og da ble jeg litt forundret over at de har satt på M5 felger Allikevel; Rå bil og høyt opp på ønskelisten. La nå for guds skyld ikke "E-30 big" se bilder av en så fin 850... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Det har alltid vært orginale alpina felger i gull på denne bilen før.. vet ikke hvorfor det står m5 felger på nå.. så den i sommer med 3 stk alpina og en m5 felg da! Forhåpentligvis ikke vinterfelger, ettersom den visstnok aldri er vinterkjørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2007 Dette var nok vinterfelgene. iom det satt piggdekk på disse felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå