Ca///e Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 Edit 3/3: Chromenyrer, se bilder nederst i denne posten. Edit 22/5: Lagt inn bilder av bilen med sommersko. Dette er altså bilen min, en E90 320i Titanium Silver metallic 2005 mod. Noe av utstyret på den: Sportsseter Skinntrukket multiratt Xenon El. klima Delt baksete/skipose Blacklines Værsågod, her er noen bilder Og mens jeg stod der og tok litt bilder så var det en buss med danske turister som skulle se på utsikten. De ble jaggu nysgjerrig på hvorfor bilen ble tatt så mye bilder av. Måtte jo fortelle at bilen var ny (i mitt eie) og jeg fikk masse gratulasjoner og alle synes bilen var fin Legg merke til han som tar bildet av bilen og Edit 3/3: Jeg klarte jo ikke holde meg unna delelageret til Stenshagen og der hadde de jaggu chromenyrer på lager. Synes det var på sin plass og ble fint jeg. Slik ble det: Edit 22/5: Og her har vi bilen med sommersko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 gratulerer med en pen bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torodd Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 gratis med ny bil den nye 3 serien er kjempe fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ollilur Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 nice bil:) nån planer for den? er det sekser i den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 Gratulerer med ny pen bil. Ikke rart du fikk i stand et bilshow med den, he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 Gratulerer med ny bil Var drit fin ... Kunne godt hatt den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 Gratulerer! Dette er jo en kjempe bil Men blir det ikke litt stusselig uten sekserlyden? Jeg føler nå ihvertfall at for en bmw er sekser (eller mer for den saksskyld ) et must. Herlig snerr fra den nye 2.5 literen ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 Gratulerer med ny fin bil Pen farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 Gratulerer med ny å pen bil! Var skikkelig fint med den fargen sammen med de baklyktene.. Blir det noe modifiseringer da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 Gratulerer med en pen og strøken E90 320i.. Hvordan syns du lydbildet er i fireren? Fungerer den fint i denne modellen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy_boy Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 Gratulere med utrolig nice bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 Grattis med ny bil drive safe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 Hey! gratulerer!! de seta så gode ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 Grattis med pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 Gratulerer med ny(delig) bil. De baklyktene er fine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå