Gå til innhold

Min E39 528iA Shadowline!:)

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

Får vel lage en ny tråd her da.. tok noen bilder av bilen i dag, ble ikke så veldig bra, siden det var regn å drittvær! men men, duger vel til sitt bruk=)

Kjøpte den helt orginal, har akkurat fått på nye lykter, det gjorde seg veldi! Neste på lista er senk,felger og kompressor kanskje?:) *drømme*

Er iallefall strålende fornøyd med bilen og tviler igrunn på at det blir noe salg ennå.

Tips til hva jeg bør gjøre med bilen er også greit..;)

Ikke så fine omgivelser da..:P

frontlysub6.jpg

innefrerhk7.jpg

bakseterzy0.jpg

bakal0.jpg

img0966ql9.jpg

frontoffiz0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke hella, DEPO heter de.. kjøpte de på GS og er veldig fornøyd med de.. er prikk like hella sine tror jeg=)

Baklyktene var et vanskli valg.. ville ikke ha røde/hvite synes det blir litt kjedlig selv om det er pent. Dessuten er det shadowline, og da slengte jeg på noen som var litt sota.. kjøpt på GS de også=)

Har litt planer også..

Bilen har gått 164000 og er i rimelig god stand. Litt rust på bakluka som jeg må fikse. Ellers blir det senking og nye felger iløpet av februar! Går vel for 18" og justerbart senkesett..:) Om noen har felger på lur så er det bare å si fra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle til å si at en ny front også hadde gjort seg helt til jeg så Bmw ///M allerede hadde sagt det :)

Ellers synes jeg bilen din så veldig pen ut og lekker i den fargen.

Det jeg evnt ville vurdert utover ny front er sportsseter da disse er utrolig gode, og siden du allerede har skinn så er det jo bare to stoler fremme som trenger å byttes.

Et M-ratt er jo også meget bra da, blir litt mindre bussfølelse og litt tykkere ratt er veldig godt å holde i.

Bare mine synspunkter :) Og alt til sin pris... Men har man pengene til det er det mye man kan gjøre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt bilde uten blitz, for at det ikke skal se så sinnsykt lyst ut inni der:) Liker ikke blitz. Hehe.. men som dere nevner.. sportsseter er veldig høyt på lista, men har ikke funnet noen grå enda. Ellers så er front som sagt også noe å tenke på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle til å si at en ny front også hadde gjort seg helt til jeg så Bmw ///M allerede hadde sagt det :)

Ellers synes jeg bilen din så veldig pen ut og lekker i den fargen.

Det jeg evnt ville vurdert utover ny front er sportsseter da disse er utrolig gode, og siden du allerede har skinn så er det jo bare to stoler fremme som trenger å byttes.

Et M-ratt er jo også meget bra da, blir litt mindre bussfølelse og litt tykkere ratt er veldig godt å holde i.

Bare mine synspunkter :) Og alt til sin pris... Men har man pengene til det er det mye man kan gjøre....

Du og de sportsetene altså :D

-Helt enig da :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...