Gjest Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 Får vel lage en ny tråd her da.. tok noen bilder av bilen i dag, ble ikke så veldig bra, siden det var regn å drittvær! men men, duger vel til sitt bruk=) Kjøpte den helt orginal, har akkurat fått på nye lykter, det gjorde seg veldi! Neste på lista er senk,felger og kompressor kanskje? *drømme* Er iallefall strålende fornøyd med bilen og tviler igrunn på at det blir noe salg ennå. Tips til hva jeg bør gjøre med bilen er også greit.. Ikke så fine omgivelser da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 Pen bil du har der Er lyktene facelift fra Hella? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 Pen E39 dette, og veldig riktig valg av baklykter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 Nei det er ikke hella, DEPO heter de.. kjøpte de på GS og er veldig fornøyd med de.. er prikk like hella sine tror jeg=) Baklyktene var et vanskli valg.. ville ikke ha røde/hvite synes det blir litt kjedlig selv om det er pent. Dessuten er det shadowline, og da slengte jeg på noen som var litt sota.. kjøpt på GS de også=) Har litt planer også.. Bilen har gått 164000 og er i rimelig god stand. Litt rust på bakluka som jeg må fikse. Ellers blir det senking og nye felger iløpet av februar! Går vel for 18" og justerbart senkesett.. Om noen har felger på lur så er det bare å si fra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 Ja dette var ikke dumt! Gratulerer med flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 31, 2007 Share Skrevet Januar 31, 2007 Veldig pen bil Ang. felger, så ser M6 felgene utrolig bra ut på E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Januar 31, 2007 Share Skrevet Januar 31, 2007 Peneste BMW fargen ever! Lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Januar 31, 2007 Share Skrevet Januar 31, 2007 Peneste BMW fargen ever! Lekkert! En av de mest arbeidssomme å holde blank og skjoldefri også ... ,men absolutt en av de penere ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Januar 31, 2007 Share Skrevet Januar 31, 2007 Hele bilen var jo strøken Har den gått langt ?? Sett på en ann front så blir den fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 31, 2007 Share Skrevet Januar 31, 2007 har vel 164 000 på telleren.. har lyst på ny front ja:) bare vent.. hehe.. Takk for gode tilbakmeldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 Skulle til å si at en ny front også hadde gjort seg helt til jeg så Bmw ///M allerede hadde sagt det Ellers synes jeg bilen din så veldig pen ut og lekker i den fargen. Det jeg evnt ville vurdert utover ny front er sportsseter da disse er utrolig gode, og siden du allerede har skinn så er det jo bare to stoler fremme som trenger å byttes. Et M-ratt er jo også meget bra da, blir litt mindre bussfølelse og litt tykkere ratt er veldig godt å holde i. Bare mine synspunkter Og alt til sin pris... Men har man pengene til det er det mye man kan gjøre.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 Hva har skjedd med spilleren din, blått lys??? Er ikke noe fan av grått interiør, ellers pen bil, lyktene gjør enormt mye på E39, og er et must, veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 Hva har skjedd med spilleren din, blått lys??? Kan bli sånn når man tar bilde med blitz (eller uten tydeligvis ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 Har tatt bilde uten blitz, for at det ikke skal se så sinnsykt lyst ut inni der:) Liker ikke blitz. Hehe.. men som dere nevner.. sportsseter er veldig høyt på lista, men har ikke funnet noen grå enda. Ellers så er front som sagt også noe å tenke på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 Skulle til å si at en ny front også hadde gjort seg helt til jeg så Bmw ///M allerede hadde sagt det Ellers synes jeg bilen din så veldig pen ut og lekker i den fargen. Det jeg evnt ville vurdert utover ny front er sportsseter da disse er utrolig gode, og siden du allerede har skinn så er det jo bare to stoler fremme som trenger å byttes. Et M-ratt er jo også meget bra da, blir litt mindre bussfølelse og litt tykkere ratt er veldig godt å holde i. Bare mine synspunkter Og alt til sin pris... Men har man pengene til det er det mye man kan gjøre.... Du og de sportsetene altså -Helt enig da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå