TommyL Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2008 Har selv en 118d med navi, hvordan får jeg gjort dette på den? må jeg legge det over på en ny cd/dvd? 118d er vel med I-drive? Da vil ikke denne guiden fungere hos deg. Du bruker Professional plater. Vet ikke hvordan man gjør med disse platene, sjekk ut x5world.com
steel bmw Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Har selv en 118d med navi, hvordan får jeg gjort dette på den? må jeg legge det over på en ny cd/dvd? 118d er vel med I-drive? Da vil ikke denne guiden fungere hos deg. Du bruker Professional plater. Vet ikke hvordan man gjør med disse platene, sjekk ut x5world.com Jepp er IDrive så får ta en titt på x5world. Takk for svar
ThomasB Skrevet Desember 8, 2008 Skrevet Desember 8, 2008 noe nytt her? opgraderte netopp til v.28 å driver å henter et kart som skal vise alle fotobokser i europa, vil dette fungere bare ved å brenne ut dvd'en?
Stetus Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 Er det mulig å gjøre noe lignende med stemmen som skal fortelle om dette http://tomtom.nystul.no/forum/viewtopic.php?f=45&t=862&sid=51267dfb05a9777170c4a6bce83ebaa2 Noen som vet? PS: Hvor laster jeg ned: Sitat: Gå til /TPD/nccBeu_eu_20060803/ICONS og erstatt ”POI_Theater.jpg” i både ”NAVI0X” og ”RR” mappa med den du har lastet ned her. Viktig at du gjør det i begge mappene!
awt Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 Det er ikke mulig å få stemmevarsling enda, men er en på X5world-forumet som har holdt på med noe greier for og få til dette. Er noen måneder siden jeg sjekket sist, så vet ikke hvordan han ligger an.
Transam77 Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 Hei. Er akkurat blitt eier av en 525I 2001 mod. og det er første gang jeg eier en BMW. Også lurer jeg på hvordan jeg kan oppdatere navigasjonen i bilen. Med bilen fulgte det VDO daytona 2007-2008. og fant ut allerede når jeg skulle kjøre bilen hjem at ikke alle veien var med i kart pakken. hvordan kan jeg oppdatere kart pakken? hvor kan det kjøpes eller lastes ned? er en dvd spiller bak, da har jeg vell det dere kaller for MK4. Trenger alle tips jeg kan få ang navigasjonen i bilen min.
thfroysa Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 Lurer på det samme som stetus... Hvor laster jeg ned: Sitat: Gå til /TPD/nccBeu_eu_20060803/ICONS og erstatt ”POI_Theater.jpg” i både ”NAVI0X” og ”RR” mappa med den du har lastet ned her. Viktig at du gjør det i begge mappene!
Jonniz Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 http://www.xoutpost.com/electronics/nav ... oison.html
rolandbl Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 Det finnes en langt enklere måte å gjøre dette på. Det beste med den alternative måten, er at man får med stemmevarsling. Det fungerer veldig bra!!! Jeg legger ved noen linker, men dersom det er noen ytterligere spørsmål skal jeg forsøke å besvare disse. Det er en kar med brukernavn Poison som har snekret sammen løsningen. http://www.xoutpost.com/electronics/nav ... oison.html Jeg vil også anbefale denne linken: http://www.xoutpost.com/electronics/nav ... -here.html Brukeren CCfj1 har laget et genialt oppsett. Spør ham om få den britiske CD-imagen. Den endrer menyen til å skru av fotoboksvarsling og har i tillegg et glitrende oppsett for nattmodus (endrer fargeoppsett 2). Sistnevnte krever litt ekstra tweaking. Roland
Mfh-e39 Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 Er det ingen som bare kan legge ut imaget med komplett kart +boksvarlsing osv. Så alle slipper sitte hjemme å nerde med dette? må da være mye enklere enn å forklare dette gang på gang???
Mfh-e39 Skrevet Mars 14, 2011 Skrevet Mars 14, 2011 Har fått til en cd, med fotobokser. men hvordan får du de lagt inn når du kjører? er du nødt å ha på navigering? jeg kan velge å slå på speedcams innen 15km , men dette holder da ikke, for da må jeg velge en av de... Tungvindt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå