Gå til innhold

Kor høyrte du om Bimmers.no?

Arimanni
 Share

Kor høyrte du om Bimmers.no for første gong?  

95 stemmer

1. 1. Kor høyrte du om Bimmers.no for første gong?

• Fant det tilfeldigvis på nettet
      50
    • Søkte etter DIY for BMW
      1
    • Søkte etter BMW forum
      15
    • Fekk høyre om det fra venner/familie
      27
    • Fekk høyre om det fra kolega
      3

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser det er mange som plukker medlemsnummerene sine fra medlemslista slik den er nå - den er helt dynamisk, og endres dersom noen slettes. Det som _egentlig_ er ditt medlemsnummer, er det du får opp i linken når du holder musa over profilen din.. u=xxx. Det er userid i databasen. Det er et unikt løpenummer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lest om et meget frekt tyveri i Aftenposten for lenge siden. Der kom det frem at bilen kom tilrette ved hjelp fra organiserte BMW eiere fra forumet bimmers.no. Og da jeg kjøpte BMW selv ble jeg medlem :)

Det var rimelig bra trafikk her i den perioden ja, og var vel ikke akkurat dårlig reklame for forumet heller. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er mange som plukker medlemsnummerene sine fra medlemslista slik den er nå - den er helt dynamisk, og endres dersom noen slettes. Det som _egentlig_ er ditt medlemsnummer, er det du får opp i linken når du holder musa over profilen din.. u=xxx. Det er userid i databasen. Det er et unikt løpenummer.

Da er visst jeg medlemnr 480 jeg gitt. :) hehe. Hadde da kommet mange da iløpet av det første året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 Januar 2005

33 dager etter jeg fikk min første BMW (24 desember 2004)

En BMW E23 728i (som nå er delebil for noe større..)

Fant jeg www.BMWguiden.no

Da jeg letet etter specs om den "nye" bilen min! :wink:

Jeg ble da medlem nummer: 953

Så slik har det seg da.

Har brukt ufattelig mange timer på dette forumet, og selv om jeg har vært litt useriøs og skulle ha store vinger og masse neon og styling og ikke hadde peil på hva deler osv kostet og hva "mekking" var da jeg en gang (som 13-14 år gammel) vervet meg her, så har jeg nå for tiden kommet inn på mer seriøse tanker, så nå VET jeg faktisk hva jeg gjør, ettersom jeg har skrudd det meste de siste årene, og har vært ett år innom lakkeringverksted og nå går bil-linja og har planer om å bli mekaniker og lakkerer.

Til og begynne med en gang i tiden, så gjorde jeg mange tabber og hadde både neon og glitter og stas inne i mitt daværende "prosjekt" (728`a) som forøvrig bare ble seende verre og verre ut uten at jeg selv merket det, noe jeg den dag i dag faktisk ler av selv!

Alt i alt: Hadde det ikke vært for bimmers og treningsobjektet jeg hadde den gang jeg "verva" meg her, så hadde ikke jeg kunnet så mye om bil som det jeg kan her og nå. :wink:

SÅ TAKK TIL GUNNAR SOM OPPRETTET DENNE SIDEN! :happybday::beer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søkte etter bmw generelt. Så kom jeg over denne fantastiske siden :D

Ville bare takke alle som har hjulpet/besvart mine spørsmål de siste årene og Admin at denne siden ble til :happybday::clap:

Ble forøvrig medlem den 12nov 2003 og er medlem NR 157

Stå på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...