in2you Skrevet Februar 11, 2007 Skrevet Februar 11, 2007 dette er klart den stiligste bilen i sin klasse (etter min mening) og din bil er intet untak! ser du har sportseter i din 1'er herlige å sitte i!
Dr_S Skrevet Februar 11, 2007 Skrevet Februar 11, 2007 Altfor liten oppløsning da! Last heller opp til photobucket.com 800x600 er minimum synes jeg, ser lite av bilen på så smått som de der..
Ellingsen B. Skrevet Februar 12, 2007 Skrevet Februar 12, 2007 Gratulerer med ny bil! Ikke mange med 1ern for bimmers forumet vil jeg tro
bmwrasaren Skrevet Februar 12, 2007 Skrevet Februar 12, 2007 Gratulerer med ny bil! Så bra ut den der!
larserso Skrevet Februar 12, 2007 Skrevet Februar 12, 2007 Grattis med ny bil! Ser fin ut den:) Fornøyd så langt eller?
Storkaren Skrevet Februar 12, 2007 Skrevet Februar 12, 2007 Og så er det noen riper i "metallic"-lakken over venstrebakhjul. Hvordan fikser jeg disse? Er ikke så dype, men de syns greit når det er veldig lyst ute. Grattis med ny bil! Dersom du kan kjenne ripene i lakken med neglen din, må du enten fylle i (pleier ikke bli så fint) eller lakke skjermen på nytt! dersom den ikke er så dyp vil jeg anbefale og levere inn til en bilpleier, og få den skikkelig maskin polert... da går de fleste småriper vekk, og dette holder seg faktisk ganske bra:) Koster vel ca 1500 og få en skikkelig utvendig shinings profft...
fAight Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Skrevet Februar 12, 2007 Takk takk til dere alle:) Er stor fornøyd. Eneste jeg har noe å utsette på er at jeg ikke la merke til at det ikke var klimaautomatikk, men manuell klimaanlegg. Jaja...neste gang så...hehe Ringe forhandleren nå nettopp. Kom til å koste hvertfall 20k å sette inn nytt. Og det tror jeg er litt for drøyt. Hehe.
fAight Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Skrevet Mai 29, 2008 Jaja, da var bilen "solgt". Eller dvs. byttet inn mot en ny. Fikk 170k i innbyttepris. Er relativt fornøyd med det. ...tør nesten ikke å si hva jeg har kjøpt denne gangen. Gått over til, eller rettere sagt, gå tilbake til en japaner. Kjørte jo Mazda før, ble Qashqai nå. *gjemme seg* Men men, jeg har vært super fornøyd med min lille bimmer. Flotte kjøreegenskaper og komfor til tusen
larserso Skrevet Mai 30, 2008 Skrevet Mai 30, 2008 Auauau! Hvorfor gjorde du det da..? Lei for å si det, men her handler bil om følelser, og det er ikke mange japsebiler for folk med vanlige lommebøker som vekker følelser på samme måte som til og med noen av de enkleste tyske biler gjør.
ChrZZ Skrevet Mai 30, 2008 Skrevet Mai 30, 2008 Altså, det er en grunn til at Qashqai er en av de billigste i sin klasse, og det tror jeg nok du snart finner ut av. Dvs, jeg tror ikke at dem har funnet opp noe såpass unikt som at dem klarer å kombinere comfort, kjøreegenskaper og kvalitet, til prisen av "ingenting". En '05 1-serie slår nok denne ned i støvlene. Men men.. grattis med nytt japseblekk! Sannelig glad det ikke er min. Du har nok sett alt for mye på TV og blitt påvirket av den reklamen av bilen. Du vet at den ikke kan det som skjer på TV?
fAight Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Skrevet Mai 30, 2008 Jau, kommer nok til å savne 1-serien. En flott bil, som sagt. Men vi liker Qashqaien jeg har kjøpt også. Falt i smak med en gang jeg testet den. Dessuten har jeg nå en mer moderne bil med alt utstyret jeg hadde lyst på til en billig penge. Skulle jeg hatt en tilsvarende utstyrt bmw, hadde jeg gått konkurs Vi hadde lyst på en helt ny bil til en rimelig penge, så da ble det Qashqai denne gangen Men slapp helt av. Kommer til å kjøpe meg en ny bimmer om ikke altfor lenge. Håper på en e91 320d
ChrZZ Skrevet Mai 30, 2008 Skrevet Mai 30, 2008 Hva slags utstyr tenker du på da? Må isåfall ha vært en meget dårlig utstyrt 1-serie..
fAight Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Skrevet Mai 30, 2008 På 1-serien, hadde jeg kun advantage-pakken; sportsseter, multiratt, aux-inngang, grøftelys og _manuell-klima_. Var forsåvidt fornøyd med det. På Qq får jeg nå skinn og navi m.m. Luksusproblem, jeg vet. Men dog noe jeg har ønsket meg veldig En annen grunn til at vi har byttet bil, er at fruen ikke vil ha bakhjulsdrift om vinteren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå