Gå til innhold

Min første bil: 116i *yey* [SOLGT]


fAight
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nei! prøvde en sånn i sommer og den var latterlig lat!

Prøvde en 116i rett etter de kom - syntes det var helt greit. Den går vel ca. som en E39 520i. Ikke noen sprinter, men dugandes som en god bruksbil, sikkert lavt forbruk også. Har forøvrig prøvd 120dA, morsom bil, men så ligger de ca. 130-140 lapper over 116en til fAight i pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhandleren mente at det ikke var vits i å skifte til klimaautomatikk, da dette kom til å bli for dyrt.

Å bestille klimaautomatikk i en nybil fra fabrikken koster ca 15k, men tror det kanskje koster mer å fikse slikt på etterhånd. Kanskje det heller ikke er mulig? Jeg vet ikke, har ikke peil på sånt. Hehe.

Bilen har manuell klima, må variere temperatur og luftmengde selv.

Bilder og slikt kommer forhåpentligvis til helgen. Da kan jeg ta det mens det er litt lysere i tillegg til at det forhåpentligvis ikke snør så voldsomt.

Syns forøvrig bilen sparker veldig bra, men til sammenligning så kjørte jeg jo en litt tyngre og lengre mazda med kun 90 hester. hehe.

Forresten, er noen riper i lakken. Har bl.a. noen ved høyre bakhjul i sideskjørtet som er av plast. Hvordan fikser jeg dette på best mulig måte?

Og så er det noen riper i "metallic"-lakken over venstrebakhjul. Hvordan fikser jeg disse? Er ikke så dype, men de syns greit når det er veldig lyst ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått tatt noen flere bilder. Ikke akkurat proff-fotograf, men disse for duge :)

*Redigert bort, og lagt inn i første post*

Ps. Tror kanskje jeg har postet denne tråden på feil sted, så flytt den gjerne dit den hører hjemme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...