BMWPower Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 Da bilen min ser ut til å bli solgt i helgen, lurer jeg i og kjøpe en 320DT 2003mod. MEd M-pakke såklart Skal få med 19" valgfrie felger av selger. Noen som har noen gode forslag til hvilke felger jeg bør velge? Gjerne med bilder. Liker felger med litt kant. Ellers noe annet jeg bør passe på med kjøp av denne modellen? Erfaringer pos/neg? Syns disse var bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 BBS CH... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 Håper du får gode svar her, for dette synes jeg er vanskelig å finne også... Hva med de nye 3-serie felgene? Må få høre mer om nybilen også når det er sikkert:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2007 BBS CH... Ja, disse er veldig bra. Ulempe er at di er uten kant, og et hel*£¤ og holde rene Noen so har bilde av en E46 med slike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 BBS CH... Ja, disse er veldig bra. Ulempe er at di er uten kant, og et hel*£¤ og holde rene Noen so har bilde av en E46 med slike? E46 Touring med BBS CH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2007 Thanks Di var jo ikke feil nei. Men syns hartge kopi felgene var hakket kvassere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 Ganske tøffe de Hartge felgene også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 ex Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 Du sier at du får med "valgfrie" 19" felger gratis! Da hadde det ikke vært noen tvil, BBS RS-GT Dersom han holder ord og gir deg valgfrie hjul gratis, hadde jeg aldri streifet tanken på å velge en kopifelg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 Du sier at du får med "valgfrie" 19" felger gratis!Da hadde det ikke vært noen tvil, BBS RS-GT Dersom han holder ord og gir deg valgfrie hjul gratis, hadde jeg aldri streifet tanken på å velge en kopifelg!!!! Enig med deg. BBS RS GT er utrolig råe felger, men de har sin pris også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 Pene de du linker til! Har disse selv Jeg regner med valgfrie innenfor en gitt sum? Hvis pris ikke spiller noen rolle er 19" BBS LM det naturlige valget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 jeg hadde sånne felger på gamlebilen,synest det var ganske pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 ah... de bildene får meg til å glede meg til våren! Hvor mye var touringen senket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 BBS CH... Ja, jeg ville ikke vært i tvil. Jeg har riktignok 18" CH med komfort-ballongdekk men 19" BBS CH er sex. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 35-35mm tror jeg! men hadde nok senka den mere forran vist han hadde hatt den enda!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 35-35mm tror jeg! men hadde nok senka den mere forran vist han hadde hatt den enda!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå