Gå til innhold

Harald's E30 mteck2 s38b36 vært på nurnburgring :0)


Harald e30R
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 391
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ble pent med de felga der ;D

åssen funka forresten anlegget, eller har du ikke fått signal kabla enda?

nå må nok vi kjøpe røde skilter en helg trur jeg...

Annlegget er på plass nå vet du.. spiller rent og utrolig pent.. ikke noe harry dritt med dunk dunk.. er godt og ha noe annet en rå Motordur :D

blir nok røde skilt så fort jeg har sikkelige bremser. må ha bort en kammerat til og være med og lufte,, også skulle vel han Trobis komme og skjekke luftingen.. Kunne visst det han..

eyke31sigdeszclopm70.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble pent med de felga der ;D

åssen funka forresten anlegget, eller har du ikke fått signal kabla enda?

nå må nok vi kjøpe røde skilter en helg trur jeg...

Annlegget er på plass nå vet du.. spiller rent og utrolig pent.. ikke noe harry dritt med dunk dunk.. er godt og ha noe annet en rå Motordur :D

blir nok røde skilt så fort jeg har sikkelige bremser. må ha bort en kammerat til og være med og lufte,, også skulle vel han Trobis komme og skjekke luftingen.. Kunne visst det han..

eyke31sigdeszclopm70.jpg

vist du ikke har abs på bilen så kan du lett luft selv. eneste du trenger å jær lett det rend ut. vist du starter høyre bak lett det rend ut halv dl og samme gjør du på venstre bak og høyre foran til slutt venstre foran. veldi enkelt. bare pass på at det er bremsevæske i beholderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Hei sann hoppsann.. lenge siden jeg har fått gjort noe nå.. skjedd littav vært med bilen i det siste.. Giroverføringem min røk på en test og har sliti litt med bremser i det siste.. men det skal være i orden nå :D

jeg sitter nå og skal bestille meg coilovers nå også sitter jeg og lurer hva slaks merke jeg skal ha.. Ksport? eller D2?

noen som her erfaringer?

svar litt fort a folkens.. skal bestille i kveld :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sann hoppsann.. lenge siden jeg har fått gjort noe nå.. skjedd littav vært med bilen i det siste.. Giroverføringem min røk på en test og har sliti litt med bremser i det siste.. men det skal være i orden nå :D

jeg sitter nå og skal bestille meg coilovers nå også sitter jeg og lurer hva slaks merke jeg skal ha.. Ksport? eller D2?

noen som har erfaringer?

svar litt fort a folkens.. skal bestille i kveld :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

k-sport og d2 er samma coilovern det harald. bare andre klistremerker. kan godt anbefale D" da jg har det på min. blir stiv og fin. etter hva jeg veit så har d2 endra litt på dempere sine så de er litt mykere på laveste innstilling da dem var alt for harde før.

blei s38 på meg oxo nå. henta den i sta. blir morro og få banka 4 gir i full sladd i 1000kg bil hehe:P

mvh

Thorbjørn R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

k-sport og d2 er samma coilovern det harald. bare andre klistremerker. kan godt anbefale D" da jg har det på min. blir stiv og fin. etter hva jeg veit så har d2 endra litt på dempere sine så de er litt mykere på laveste innstilling da dem var alt for harde før.

blei s38 på meg oxo nå. henta den i sta. blir morro og få banka 4 gir i full sladd i 1000kg bil hehe:P

mvh

Thorbjørn R

Nå er de bestillt fra Usa gitt.. :D Bare og vente nå..

Ja jeg får grattulere da.. da væeit jeg jo hvor ferie penge dine gikk henne ;P

reiser til mantorp nå jeg.. skulle kansje få være med i en annen Bme e30 Med s38.. gleder meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn da mens jeg venter på coilovers tok jeg meg en tur til Mantorp i Helgen jeg da.. :0) 110 mil og 17,5 timer i bil var egentlig nok Men skal si svenskene Virkelig har noen råe Byg altså. så det aller meste der.. Var 200sx'r Med Bmw 3,5 litere og Caddy men Ca 18det motor.. ;D

Men jeg fant noe Urolig fint og skjeldent der.. Var en svenske som hadde Bygget denne E30 turingen.. Den var noe så til de Grader Pent bygget.. Full Bmw M3 bredding i stål m3 fagere. Bmw M3 Understell.. Bmw 3,5 Hartge motor pratet om 230-240 hk.. Var Visst en Rover Blå farge på den.. det var så jeg hadde lyst til og bytte Lexusen min i den.. Men svensken bare gliste og lo da. :lol:

yu8nt31a68f69l6g1qpn.jpgssw29bv1vfdn399rblid.jpgyc00fbhx66pz3padyvbh.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...