Gå til innhold

Harald's E30 mteck2 s38b36 vært på nurnburgring :0)


Harald e30R
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 391
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
  • 6 months later...

Sånn da var dte på tide at jeg skulle skrive litt igjen vel.. :D

Var på gardermoen i hegen og skulle prøve ¨meg på drifting i POwerdrift sitt nm løp. men gikk ikke veldig bra altså. gikk på en smell kan du si.. kom inn i sikana og la opp bilen i sladd og når jeg sparket cluchen i 3.gir så smalt det.. æsj! der gikk alle ventilene og det som hører med. huttetu.

Har desverre ingen bilder fa løpet. men gikk noen e30'r der.. en rød og svart en.. en blå fra Bergendriftteam også en heltsort tror jeg.. mulig de har noen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn i dag kom bilen opp på liften og har tatt den litt i biter.

vttss9fwa6ehebf0yuon.jpg

og fant ut atte dette hadde gått mye bedere an hv a jeg regnet med :0D reimhjulet forran hadde alle boltene knuket av på.. også hadde da det reimhjulet slått i filler radiatoren, huh dyrt!

trur dere ser på bildet hva som har skjedd altså :0)

z6dlppfpsa4a2csj6hj3.jpg

Fikk også en ny pakke til bilen i går.. UTROLIG sent levert med bedere veldig veldig sent enn aldri...

p1uwpjtv6h50mzf64x06.jpg

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Sånn. gikk bra med tenningssensor :0D!!!

men nå driver jeg å bytter reimhjulsnav forran på motoren nede på veiva, men sliter litt med og få løs skruen.. Denne sitter vistnok med 600nm.. Har prøvd med låse verktøy på mellomakslen men funket dårlig når den begynte og gli på cluchen.. Noen som har erfaringer med dette her? skal kjøre til helgen så haster litt.. erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...