Gå til innhold

Harald's E30 mteck2 s38b36 vært på nurnburgring :0)


Harald e30R
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 391
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei igjen! TAKK FOR GODE KOMMENTARER! har sett litt på tyske smith felger virket kult det..

alt ser ut til at det blir prøveskilter neste helg ;D

Åh tja. var den 4 hjuls kontrollen da.. jeg har egentlig tenkt til og sette cambern på MAX - og en cm lavere bak hehe.. så vi får se hvordan det blir..

Hvis noen har noen bra forslag til felger så legg gjerne opp biler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Sånn i dag har jeg drevet litt med bilen igjen, skulle montere tårnavsitiver som jeg kjøpte her på forumet. men fikk det ikke til og passe.. :\ hmmm noen andre som har opplevd det? synes det var litt merkelig. zxkuy3sfr580s1qyer9i.jpg

Ellers så driver jeg bygger opp en alpina b3 replika om dagen.. burde jeg ha en egen tråd på den eller skal jeg ha den her.. hmm.. hva synes deE?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er noen mm feil på høla ja?

fikk høre her om dagen at det er noen få som ikke har samme avstand mellom dempertårna.

"kristov" her inne hadde et tårnstag som ikke passet på min, hans eller en annen kompis' e30

så staget han har passer sansynigvis på din, og ditt på våres;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en prefacelift som et facelift stag ikke passer på.

Mener det finnes to utgaver av tårna, ca 1000 mm og ca 980 mm (avstand mellom senter - senter hull i fjærbeinstårna)

Ut fra det jeg har erfart er det forskjell på prefacelift og facelift.

Kan du måle på din?

Vært interessant å se om teorien min stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest att sparco utgir 2 lengder på tårnstag til e30. På min e30 passet det heller ikke enda jeg tok det fra en e30 facelift og skulle flytte over på en facelift.. Jeg tror jeg skal kappe mitt i 2 og lage det justerbart på mitten.

Edit: det skal hjelpe å jekke opp bilen på midten av traversen.

På en bil jeg hadde tidligere satte jeg det på med ett par gjenger på den ene siden for så å jekke opp bilen på den andre siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er noen mm feil på høla ja?

fikk høre her om dagen at det er noen få som ikke har samme avstand mellom dempertårna.

"kristov" her inne hadde et tårnstag som ikke passet på min, hans eller en annen kompis' e30

så staget han har passer sansynigvis på din, og ditt på våres;)

Åh jaa det er sånn det ligger ann. jeg fikk ikke noe info av han e30cab om hvem modeller som det skulle passe til. men går værefall ikke på..

men hvis det er sånn det ligger ann så kunne vi jo kansje ha byttet?

mitt er ubrukt. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...