Kjennern Skrevet Februar 4, 2007 Skrevet Februar 4, 2007 Sorry OT, men har ikke den eneste anelse. Svarte bare hva jeg brukte limit saken til
-Roger- Skrevet Februar 4, 2007 Skrevet Februar 4, 2007 Beklager OT jeg også! Står det ikke cruise control på noen sikringer eller noe? Hvis ikke hadde jeg levert bilen inn på verksted og fått en diagnosetest!
AC Schnitzer Skrevet Februar 4, 2007 Skrevet Februar 4, 2007 du må kjøre over 30 for at cruisekontrollen skal virke. Det første jeg ville ha sjekket er clutch bryteren.
-Roger- Skrevet Februar 4, 2007 Skrevet Februar 4, 2007 Du kan jo forresten også sjekke vaiern på gassen fremme i motoren!
joooho Skrevet Februar 4, 2007 Forfatter Skrevet Februar 4, 2007 takk for tips skal gjøre det i morgen.
Storkaren Skrevet Februar 4, 2007 Skrevet Februar 4, 2007 sorry ot her og men blir så forbanna når fartsgrenser kommer inn i bildet.. håper det kommer en tilbakemeld om du får det til:)
Arnefles Skrevet Februar 4, 2007 Skrevet Februar 4, 2007 Cruise er kjekt å ha,jeg bestemte meg før jeg begynte å lete etter bil at jeg skulle ha det.Måtte lete lenge,i og med at jeg også skulle ha div.annet.Ikke mange E36 i Norge som har cruise. Jeg bruker min cruisekontroll HVER dag når jeg kjører til jobb! Oslo-Gardermoen. Vet ikke hva feilen kan være,ring BMW.
joooho Skrevet Februar 22, 2007 Forfatter Skrevet Februar 22, 2007 idag fikk jeg endelig tid til å kommet meg på verksted for å få sjekket det med cruisekontrollen. det som var er at det var blitt slått hull i selve motoren og så hadde det kommet vann inn i den slik at den hadde eiret.. så det må ny motor til+ny wire. noen som vet om noen brukte?
AC Schnitzer Skrevet Februar 22, 2007 Skrevet Februar 22, 2007 en kompis har noen slike deler, kan høre om han fortsatt har. Blir ikke så alt for langt unna deg.
joooho Skrevet Februar 22, 2007 Forfatter Skrevet Februar 22, 2007 det hadde vært bra du/han når meg på 91542336
Kjell Z3 Skrevet Februar 22, 2007 Skrevet Februar 22, 2007 På min:Slå på: trykker jeg inn. Slå av: Vipper jeg ned el bremser med pedal. Øke fart: vippe fremover. Senke fart: vippe den til meg. Opp vet jeg ikke hva betyr...? Når jeg slår den på,vipper jeg den frem litt etterpå for å få ønsket fart.Hvis ikke vil den senke farta litt. Du kan slå den på ved å skyve den fra deg eller dra den til deg, om du ligger i f.eks 80 gir du den en dytt forover eller bakover så blir den liggende i 80. Om du trykker den inn slik du sier vil du få farten du hadde sist den var aktivert, om du da kjørte i 60 sist må du bruke spaken il å akse opp til 80 og det er upraktisk. Om man må bremse ned og skal opp i samme fart som før skal den trykkes inn, da går bilen selv opp i fart. Både opp og ned er av. Du visste sikkert det fra før, men bare nevner det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå