caaatooo Skrevet Februar 7, 2007 Skrevet Februar 7, 2007 Hvor får man kjøpt slike Hamann replika felger nye? Ut ifra innpress passer disse ikkje E34/E39 uten å bruke spacere.
M3Turbo Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Skrevet Februar 9, 2007 Passer nok ikke e34/e39 uten spacer/adaptere. Jeg fikkk tak i de fra en butikk i usa som hadde et par igjen som hadde blitt brukt på en demo bil. Vet ikke om PG2 fins lenger engang.
M3Turbo Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Skrevet Februar 9, 2007 Bilde fra vi var på Mcdonalds en fin sommerdag. Syns felgene passer perfekt på e36/e46
M3Turbo Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Skrevet Mars 21, 2007 Niks. blir Maya Stm Graphite på meg. Må ha noe som er hverfall 10-10.5" breit bak også.
SanMiguel Skrevet Mars 30, 2008 Skrevet Mars 30, 2008 Niks. blir Maya Stm Graphite på meg.Må ha noe som er hverfall 10-10.5" breit bak også. De har jeg sett litt på . Skaffer du ett sett til meg også kanskje?
M3Turbo Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Skrevet Mars 30, 2008 JA,passer alle e36 de her. hvertfall coupe og sedan. Bare å bestille Maya et sted i usa det. mange som selger de.Bare pass på å kjøp de ekte,mange som selger dålige replikar av Maya,de ser ikke like bra ut. Jeg har falt litt for DPE S20 jeg nå da. Gunmetal farge i senter og polert kant. Syns de ser bra ut. Har hatt så mye annet å gjøre på bilen nå at jeg har ikke rekki å tenkt noe mer på felger på en stund. Her avbildet i leaf gold,men trur de blir litt vågalt til min actic silber metallic.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå